Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه ۲۰ منزل در مناطق سیل‌زده خرم‌آباد توسط سپاه بازسازی شد گفت: ۱۲ هزار بسیجی، پاسدار و روحانی در شهر پلدختر کار پاک‌سازی را انجام دادند. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در حاشیه افتتاح بازسازی منازل سیل‌زده شهر خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک ماه و چهار روز از سیل لرستان می‌گذرد که به لطف خدا، برادران پاسدار و بسیجی ما و حزب الهی‌ها بدون اینکه کمترین هزینه و باری روی دوش دولت بگذارند با استفاده از ظرفیت خیرین، خودشان و توان فیزیکی که دارند مدت زیادی صرف شد تا گل‌ولای منطقه، خیابان و کوچه‌ها را پاک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مفتخریم که نیروهای ناحیه خرم‌آباد 20 خانه را بازسازی کردند و هم‌زمان پک غذایی و کمک‌های دیگر نیز در طول این ایام به مردم ارائه‌شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: وظیفه‌ داریم در خدمت مردم باشیم و خوشحالیم در این چند روز نگذاشتیم مردم تنها باشند؛ در سایر شهرهای سیل‌زده استان کارشده و در شهرستان پل‌دختر نیز یک انقلاب شد به‌طوری‌که 12 هزار بسیجی، پاسدار و روحانی در شهر کار پاک‌سازی را انجام دادند.

وی بیان کرد: ظرف 10 روز قریب چهار هزار خانه را در پل‌دختر پاک کردند، اگر ظرفیت حزب الهی و بسیجی، روحانی و انقلابیون نبود قوی‌ترین دولت‌های جهان با بهترین سیستم و تکنولوژی‌شان می‌آمدند کمتر از 7 الی 8 ماه نمی‌توانستند این کار را انجام دهند ولی امروز که یک ماه گذشته است هیچ آثاری از گل در پل‌دختر، معمولان، بابازید و چم مهر، خرم‌آباد، چگنی و... نیست.

لرستان|اسکان تابستانی سیل‌زدگان پلدختر در کانکس فراهم شودخدمات رایگان دندانپزشکی به سیل‌زدگان پلدختر ارائه شد+ تصاویرفیلم/ "درختان در حال مرگ پلدختر" چشم انتظار کمک جهادگران

سردار کشکولی تصریح کرد: نخستین گروهی هستیم که بازسازی کردیم و امروز 20 منزل را تحویل مردم می‌دهیم، نیروها شبانه‌روزی کار کردند و خیرین و دستگاه‌های دولتی باید پای‌کار بیایند و خسارت این سیل‌زدگان را جبران کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیمه‌ها پای‌کار بیایند و سازمان‌های حمایتی نیز پای‌کار هستند، مسکن و شهرسازی نیز منازلی که به‌صورت صد درصد تخریب‌شده را احداث کند. تا هر زمانی که نیاز باشد ما در کنار مردم هستیم؛ امدادرسانی ما یک پک کامل است که شامل تغذیه، تأمین لباس، لوازم‌خانگی، پزشکی و ... می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان اظهار داشت: حدود 10 روز است در شهرستان پل‌دختر سم‌زدایی می‌کنیم و محلاتی که دام‌ها از بین رفته سم‌پاشی می‌شود، هر کاری که نیاز مردم باشد را انجام می‌دهیم، سیلی که اتفاق افتاد خیلی عظیم بود و خسارات سنگین است، اگر نیروهای بسیجی نبودند هیچ دولتی نمی‌توانست این کار را جمع کند. بسیجیان از جنس مردم هستند و به‌موقع به داد مردم می‌رسند، باید کاری کنیم که بسیج را تقویت کنیم؛ ما در این مملکت به بسیج نیاز داریم چراکه ظرفیت ملی است و باید این ظرفیت را تقویت کنیم.

وی عنوان کرد: تا جایی که بتوانیم در راستای تأمین وسایل منزل سیل‌زدگان کمک می‌کنیم؛ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از طرف مقام معظم رهبری چهار کالای اساسی مردم سیل‌زده را تأمین می‌کند، کمیته امداد و بهزیستی نیز وسایل مددجویان را تأمین می‌کنند. در روستای چاله نیز نیروهای سپاه حضور دارند و آب را تخلیه می‌کنند، بدترین روستای ما چم مهر است که تا پایان هفته کار این روستا نیز به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۱ کیلو حشیش دپوی شده در یک‌ منزل مسکونی در باقرشهر خبر داد و گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، مأموران این فرماندهی از دپوی یک محموله مواد مخدر و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ در استان تهران مطلع شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به شناسایی سوداگر مرگ در باقرشهر گفت: مأموران عملیات کلانتری 175 این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از دپوی یک محموله مواد مخدر در انبار یک‌ منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند. 

وی افزود: در این راستا مأموران به‌سرعت وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل 11 کیلو حشیش کشف کردند و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود، دستگیر شد.

کشف بیش از یک تن حشیش در سراوان

 فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به‌طور شبانه‌روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تأکید می‌کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • چندین تن زباله از یک منزل مسکونی در بجنورد کشف شد
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل مسکونی در این شهر/ عکس
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد
  • کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!