Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@23:52:06 GMT

بوکسور نونهال گالیکش به تیم ملی دعوت شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۶۵۹۷

بوکسور نونهال گالیکش به تیم ملی دعوت شد

رییس هیات بوکس گالیکش از دعوت بوکسور نونهال این شهرستان به اولین اردوی آمادگی تیم ملی نونهالان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی در کویت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ هادی شاقوزایی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: امیررضا رضائی بکسور نونهال گالیکش به تیم ملی دعوت شد و از 15 اردیبهشت به مدت 10 روز در مجموعه شهید شیرودی سالن شهید همت تهران زیر نظر کادر فنی تمرین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رقابت های بوکس قهرمانی نونهالان آسیا تابستان امسال با حضور کشورهای برتر آسیا در کویت برگزار می شود نونهالان بوکس ایران خود را برای این رقابتها آماده می کنند.

شاقوزایی همچنین از برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان استان خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 13 تیم و 62 ورزشکار از 8 شهرستان در خانه بوکس گرگان برگزار شد و گالیکش با چهار بوکسور در این رقابتها حضور داشت.

وی با اشاره به اینکه گالیکش موفق به کسب سه نشان طلا و یک نقره از این رقابتها شد گفت: با وجود اینکه این رقابتها در 8 وزن برگزار شد گالیکش توانست با چهار بوکسور عنوان نائب قهرمانی را کسب کند؛ گرگان و گنبد هم به ترتیب به عنوان قهرمانی و سومی دست یافتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای

دومین دوره رقابت‌های ونوم فایت موسوم به Venum Fight 2، پنجم اردیبهشت ماه در استادیوم بزرگ راجادامنرن (نخستین استادیوم موآی‌تای جهان) برگزار ‌شد.

در دسته فوق ولتروزن و در دیدار اصلی این کارت، محمد سیاسرانی، با پیروزی شیرین در هر پنج راند مبارزه، در برابر 'سورنخاو سیتکامنانلوئه' تایلندی، قهرمان سابق استادیوم راجادامنرن، عنوان قهرمانی بین‌المللی شورای جهانی بوکس موآی‌تای (WBC Muay Thai) را از آن خود کرد.

این نخستین‌بار است که یک ایرانی این عنوان ارزشمند را کسب می‌کند.

پیشتر سجاد ستاری نخستین و تنها عنوان قهرمانی جهان این سازمان را به نام خود ثبت کرده‌بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • برگزاری پیکار‌های کشتی آلیش قهرمانی دختران خردسال و نونهال مازندران