Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@00:58:02 GMT

‌‌سرپرست فرمانداری اسدآباد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۶۸۸۴

‌‌سرپرست فرمانداری اسدآباد منصوب شد

با حکم استاندار همدان سرپرست فرمانداری اسدآباد منصوب شد. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اسدآباد، مصطفی آزادبخت معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان  ظهر امروز در آیین معرفی لیلا امیدی به عنوان سرپرست فرمانداری اسدآباد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: استاندار همدان توجه ویژه ای بر بانوان و تکیه برنیروی  جوانان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت :با انسجامی که در استانداری و معاونین و مدیران استانداری وجود دارد سعی بر آن است به نحو احسن خط دهی کرده و شهرستان ها نیز در این راستا لازم است ید واحده بوده و از استان مطالبه گری کنند.

آزادبخت شایسته سالاری را یکی از معیارها استاندار در کارها دانست و ابراز کرد: هیچ یک از ما و مسولین شهرستان از جمله نماینده و امام جمعه  موافق و و راضی به رفتن حمیدوند نبودیم و  با وجود صحبت و مذاکره با استاندار البرز جهت ابقا اما  حمیدوند به دلیل مسائل شخصی خود اصرار بر رفتن داشت.

وزیر کشور‌ فرماندار‌ مهران را منصوب کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندارد در رابطه با استعفای  معاون سیاسی امنیتی  و اجتماعی فرمانداری اسدآباد نیز تصریح کرد: آزرمی متقاضی استعفا جهت کاندیدا شدن در انتخابات نمایندگان بود که با محوریت استاندار در کمیسیون با استعفای وی موافقت نشد بنابراین کار خود را همچنان در سمت معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری اسدآباد ادامه خواهند داد. 

آزادبخت با بیان اینکه امیدی از پدیده های انتخاب ما بوده که درخشش بالایی دارند اضافه کرد: در اسدآباد فضای مطلوب و انسجام خوبی وجود دارد که در این فضا جایگاه امام جمعه و نماز جمعه  شهر را هر چه بیشتر باید تقویت کنید چرا که دین پشتوانه حکومت است.

انتهای پیام/‌ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به پایان دوران سرپرست دبیری محمد مشهدی یاری و همچنین استعفاء وی حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی امروز(چهارشنبه)طی حکمی پژمان معتمدی را بعنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب کرد.

در متن حکم معتمدی آمده است؛
نظر به تعهد،تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی،به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود پیگیری امور برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و رسیدگی به امور جاری مورد اهتمام قرار گیرد.

امید است با اتکال به خداوند متعال،در سایه توجهات علی ابن موسی الرضا(ع)و با به ه گیری از تمام ظرفیت‌ها در جهت توسعه پایدار دوومیدانی گام بردارید.

لازم به ذکر است،پژمان معتمدی از جمله مربیان و مدرسین برجسته ورزش دووومیدانی است،که در حال حاضر بعنوان ریاست دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی فعالیت می‌نماید که در سوابق وی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی،مدرس ارشد کنفدراسیون دوومیدانی و فوتبال آسیا بعنوان برخی از فعالیت‌های وی دیده می‌شود.

کد خبر 6081010

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران منصوب شد
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار
  • ◄ افزایش تصادفات رانندگی به دلیل خرابی جاده های کرمانشاه به نهاوند و همدان به اسدآباد