Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس تهران – طوبی دهقانی مدیر امور ناشران با اعلام خبر فوق گفت: در روزیکشنبه 15 اردیبهشت ماه کارگاه "ضوابط تهیه گزارش تفسیری مدیریت" با هدف آشنایی ناشران بورسی و شرکت­های فعال در صنایع بانک و بیمه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه با هماهنگی مدیریت امور ناشران بورس تهران و با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شده تاکید کرد: شرکت­های فعال در صنایع بانک و بیمه پس از حضور در این کارگاه با ضوابط تهیه گزارش تفسیری مدیریت آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضمن ابهامات و سوالات مطرح و پاسخ های لازم به طور مبسوط به آنها ارائه شد.

مدیر امور ناشران بورس تهران به موارد ارائه شده در این دوره آموزشی پرداخت و گفت: در این کارگاه مقررات و ضوابط تهیه گزارش تفسیری، جایگاه گزارش تفسیری مدیریت در فرایند گزارشگری مالی، اهداف گزارش تفسیری مدیریت و عناصر گزارش تفسیری مدیریت بیان شد.

وی گفت: در این کارگاه کارشناسان نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار جهت پاسخگویی به سوالات ناشران در خصوص نحوه تهیه و تنظیم گزارش تفسیری مدیریت حضور داشتند.

دهقانی با اشاره به استقبال ناشران بورسی از کارگاه ضوابط تهیه گزارش تفسیری مدیریت گفت: مدیریت ناشران بورس تهران در نظر دارد، بزودی کارگاه های دیگری در این زمینه برای ناشران فعال برگزار نماید.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بورس تهران روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار ناشران مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت

مدیران پرسپولیس از پروسه واگذاری این باشگاه بی‌اطلاع هستند!

به گزارش مشرق، در حالی که موضوع واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت مطرح شده امروز نامه‌ای از سازمان بورس خطاب به این بانک منتشر شد تا وضعیت صحت و سقم این واگذاری مشخص شود.

این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس از وجود این نامه و مکاتبات صورت گرفته بی‌خبر بوده و اطلاعی از این شرایط ندارند. بی‌خبر مدیران پرسپولیس در آستانه ۱۱ فروردین که قرار است سهام پرسپولیس واگذار شود نکته عجیب این واگذاری است!

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • اکیپ‌های گشت برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی فعال هستند
  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد در کردستان مورد توجه قرار گیرد
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد برای حفظ اشتغال مورد توجه باشد
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • کارگاه‌های راکد در کردستان فعال شود
  • اشتغال هزار و ۲۴۸ نفر از زندانیان استان کردستان در ۴۶ کارگاه فعال
  • اشتغال ۱۲۴۸ زندانی کردستان در ۴۶ کارگاه فعال