Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گالیکش گفت: گسترش پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان در سطح جامعه، کاهش میزان فقر و افزایش امید به زندگی بخصوص در بین اقشار ضعیف و روستائیان را به دنبال دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ پیش از ظهر امروز، حسین مایلی در اولین جلسه ماهانه کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان در شرق استان که با حضور پولادوند مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان و کارگزاران حوزه شرق گلستان در گالیکش برگزار شد، اظهار کرد: اساس کار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ارائه خدمات به مردم روستایی و اقشار آسیب پذیر است و باید این فرهنگ عمومی رادر سطح جامعه گسترش داد تا افراد بیشتری از این خدمات ارزشمند بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای از سوی هر فرد، در واقع یک نوع خودمراقبتی و آینده‌نگری است.

مایلی با بیان اینکه نگاه دولت به بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یک نگاه حمایتی و تقویتی است، خاطرنشان کرد: معرفی و عملکرد خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان به عموم مردم باید در دستور کار کارگزاران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها قرار گیرد.

فرماندار گالیکش در پایان گفت: بخشداران، شوراهای اسلامی و دهیاران نقش عمده‌ای درخصوص توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان در روستاها و افزایش بهره‌مندیجامعه هدف دارند.

گفتنی است در پایان این جلسه احکام مستمری دو نفر از بیمه‌گزاران صندوق توسط فرماندار و مدیر استان اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت

محسن اسدبیگی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۳۲۰ هزار نفر در قالب ارزیابی وسع در صندوق بیمه سلامت همگانی تحت پوشش قرار گرفتند، اظهار کرد: سال گذشته همچنین ۵۸ هزار و ۸۶۵ مددجوی کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.
به گفته وی سال گذشته همچنین برای ۷۳ هزار نفر از افراد حاشیه نشین پوشش بیمه‌ای ایجاد شده است.
مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: سال گذشته تفاهم نامه‌ای با اداره کل بهزیستی در راستای تحت پوشش قرار گرفتن مددجویان بهزیستی، افراد مجهول الهوبه و معتادین متجاهر منعقد کرده‌ایم.
به گفته اسد بیگی از جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری لرستان یک میلیون و ۲۳۲ هزار نفر از جمعیت لرستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
وی اظهار کرد: از یک میلیون و ۲۳۲ هزار نفری که تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند ۶۸۵ هزار تحت پوشش بیمه روستایی، ۳۲۳هزار تحت پوشش بیمه همگانی، ۱۲۵ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش صندوق کارکنان دولت و ۹ هزار و ۸۰۰ نفر در صندوق سایر اقشار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان
  • بهره‌مندی زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند از طرح بیمه رایگان