Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-20@04:03:32 GMT

◄ از خدمات راه آهن در ستاد مرکزی سفرهای نوروزی تقدیر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۷۱۷۰

◄ از خدمات راه آهن در ستاد مرکزی سفرهای نوروزی تقدیر شد

تین‌نیوز | 

در سی ‌و ‌نهمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری از خدمات مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی در ایام تعطیلات نوروزی تقدیر شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این نشست نماینده اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری، گزارشی از عملکرد شرکت راه آهن در نوروز ۹۸ ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با حضور«ولی تیموری» معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نمایندگان سایر دستگاه های اجرایی عضو این ستاد، برگزار شد از عملکرد شرکت راه آهن به عنوان عضو فعال ستاد نوروزی تقدیر به عمل آمد.

با توجه به تقدیر از خدمات شرکت راه آهن در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در سازمان میراث فرهنگی، نخستین نشست مسئولان روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت های حمل ونقل مسافری در ایام تعطیلات نوروزی با حضور مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری نیز در روز ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری در این اداره کل برگزار و از همکاری های همه شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری تقدیر وتشکر شد.

ضمناً در این نشست بر گسترش و بهبود نحوه اطلاع رسانی اقدامات و همچنین زحمات همکاران در حوزه مسافری تأکید شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ عصر چهارشنبه(۲۹ فروردین) جلسه چهارم برنامه "به‌وقت دانشجو" با حضور محمدرضا آمویی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه برگزار شد.
در این برنامه، محمد آمویی ضمن بیان توضیحاتی در خصوص نحوه اجرا کلیه مراحل برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه کرمانشاه ارائه نمود.
وی در ادامه ضمن تشریح نحوه اجرای دورم دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه، پاسخگوی سوالات دانشجویان در این خصوص بود.
برنامه "به‌وقت دانشجو" به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه و در قالب سلسله نشست‌های مطالبه‌گری دانشجویی، در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار می‌شود.
این برنامه در واقع مجالی است برای مطالبه‌گری و پرسش و پاسخ دانشجویی که با محوریت انتخابات و با دعوت از مسئولین برگزار کننده و کاندیداهای انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌شود و در آن ضمن ارائه‌ توضیحات عملکردی توسط میهمانان؛ سوالات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان بیان و مطالبه می‌شود.


از جمله میهمانان قبلی این برنامه می‌توان به علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و رییس ستاد انتخابات استان، دبیر ستاد انتخابات استان و برخی از کاندیدا اشاره کرد.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227584 برچسب‌ها ایسکانیوز مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری