Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس نتایج اعلام شده از سوی پایگاه رتبه‌بندی تایمز، دانشگاه علوم پزشکی مشهد توانست در جایگاه ۱۵۰ آسیا قرار گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن تفقدی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس نتایج اعلام شده توسط پایگاه رتبه بندی تایمز دانشگاه های علوم پزشکی شهیدبهشتی و علوم پزشکی ایران در جایگاه  بازه ۲۰۱ تا ۲۵۰ قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه علوم پزشکی تهران در جایگاه ۱۲۹ و دانشگاه فردوسی مشهد نیز رتبه بازه ۲۰۱ تا ۲۵۰ را به خود اختصاص داد.

تفقدی ادامه داد:  پیش از این نیز  در مهر ماه  سال گذشته دانشگاه توانست برای اولین بار به رتبه بندی جهانی تایمز راه پیدا کند و جایگاه بازه ۶۰۱ تا ۸۰۰ را در بین دانشگاه های جهان به خود اختصاص دهد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود:امیدواریم در ادامه راه  با برنامه ریزی و حرکت پرشتاب علمی شاهد تداوم  موفقیت های علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در عرصه های جهانی و بین المللی باشیم.

وی تصریح کرد: رتبه بندي تايمز يكي از مشهورترين نظام هاي رتبه بندي بين المللي است كه هر ساله دانشگاه هاي برتر دنيا را بر اساس ۱۳ شاخص عملكردي در قالب ۵ معيار كلي آموزش، پژوهش، استنادات، درآمد صنعتي و وجهه بين المللی مورد ارزيابي و رتبه بندي قرار مي دهد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رتبه بندی تایمز دانشگاه علوم پزشکی مشهد 150 دانشگاه برتر اسیا دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هفتاد و نهمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، زنده یاد "عسل باوفا"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان دکتر شیخ مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه این شهر زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های این کودک مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به بانوی جوان ۱۹ ساله ساکن نیشابور و پسر نوجوان ۱۳ ساله از مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کلیه رنج می‌بردند و با دیالیز تحت درمان بودند اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد زنده یاد با وفا در بیمارستان منتصریه به بانوی ۴۵ ساله ساکن تایباد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: قرنیه‌های این کودک خردسال مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد
  • عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد طی سال گذشته سگ‌ها بودند
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • پایش۸۲ درصدی جامعه هدف آذربایجان غربی در طرح پایش ملی سلامت
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • بانوی سبزواری به هفت بیمار نیازمند عضو جان بخشید
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی کیواس ۲۰۲۴