Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@23:11:46 GMT

کتاب «47» در مهاباد رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۷۳۵۷

کتاب «47» در مهاباد رونمایی شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد روز دوشنبه در حاشیه مراسم رونمایی این کتاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کتاب رمان 47 اولین اثر این مولف با موضوع داستان زندگی خود اوست.
قادر مرادی با بیان اینکه یک سال برای تالیف این کتاب زمان صرف شده است، ادامه داد: کتاب رمان «47» شامل 109 صفحه بوده که با مشارکت انجمن ادبی موکریان به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: شمارگان چاپ اول این کتاب یکهزار جلد بوده و توسط انتشارات ژیر مهاباد منتشر شده است.
مرادی اضافه کرد: نویسنده در این رمان به شرح حال و زندگی بیماران سندروم داون پرداخته و عنوان کتاب نیز مربوط به تعداد کروموزم های این بیماران است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد با اشاره به اینکه سه عنوان کتاب دیگر از این نویسنده در دست چاپ است، افزود: محمود حسن زاده ملقب به «آواره» متولد سال 1367 در مهاباد است.
به گزارش ایرنا، سال گذشته 30 کتاب جدید از پژوهشگران و نویسندگان مهاباد به چاپ رسیده که در 15 آیین مختلف با حضور دوستداران کتاب و کتابخوانی رونمایی شده است.
این شهرستان با 237 هزار نفر جمعیت از لحاظ کمیت برنامه های فرهنگی از شهرهای پیشتاز آذربایجان غربی است.
9903/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی اداره فرهنگ و ارشاد برنامه های فرهنگی رمان مهاباد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالرحمن شاه‌حسینی، رئیس اسبق کمیته انضباطی اخیرا مهمان کافه خبر بود و در خصوص دوران حضورش در فوتبال و اتفاقات سال‌های اخیر فدراسیون صحبت کرد.

او در بخشی از صحبت هایش در مورد علی کفاشیان گفت:«من ۶ ماه با او کار کردم و آدم سالم و پاکی بود ولی چند عیب بزرگ داشت. همه چیز را به شوخی می‌گرفت و ما مهم‌ترین مسائل را مطرح می‌کردیم و می‌خندید. من یک معاونی داشتم، آقای دکتر محدثی که کتاب نوشته و رئیس مجتمع قضایی صدر بود. تنها کسی است که درباره شرط فعل کتاب نوشته و یک روز واقعا عصبانی شد گفت ما را مسخره کرده، ما درباره مسائل حقوقی اساسی فوتبال حرف می‌زنیم و او می‌خندد. ایراد بعدی اینکه خیلی از بالادستی‌ها حرف‌شنوی داشت. یک روز برنامه آقای شفیع من در استدیو بودم و ایشان پشت خط بود، گفتم من ۵ کمیته را اسم می‌برم و می‌دانم کی گفته این افراد را انتخاب کنی که از بحث فرار کرد. بعد از ۶ ماه سر یک پرونده استعفا دادم. یک ماه هم به من زنگ می‌زد که برگرد.»

متن کامل گفت و گو را می توانید اینجا بخوانید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889000

دیگر خبرها

  • ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!
  • گزارشی از نظر منتقدان درباره آخرین کتاب چاپ شده مارکز
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • رونمایی از ۲ کتاب در زرند
  • بیش از هر زمان دیگر به تقویت هویت جامعه نیاز داریم
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم 
  • رونمایی از ترجمه‌ کتاب «داستان‌های منتخب شاهنامه» به اردو