Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید عباسی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سنوات گذشته تخلفاتی در حوزه تغییر کاربری پارکینگ به تجاری صورت گرفته است از این پس ساخت و سازها تنها با مجوز شهرداری و براساس کاربری صادر شده انجام خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به هزینه بالای ساخت پارکینگ مکانیزه خاطر نشان کرد: هزینه ساخت هر پارکینگ مکانیزه در حدود 100 میلیون تومان برآورد شده است و شهرداری پردیس برای مشارکت بخش خصوصی در ساخت پارکینگ مکانیزه فراخوان داده و ساخت پارکینگ‌های عمومی درسطح شهر نیز در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عمرانی فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به اصلاحات هندسی انجام شده خاطرنشان کرد: این اصلاحات بر اساس نظر کارشناسان و طبق نظر کمیته فنی، پلیس راهور طراحی و اجرا شده است.
عباسی گفت: شاید اصلاحات هندسی صورت گرفته در برخی از معابر شهری برای برخی از شهروندان مشکلاتی ایجاد می کند، این اصلاحات به منظور بهبود شرایط ترافیک شهری انجام شده و ترافیک روان درون شهری و حمل و نقل بدون مشکل شهروندان برای ما در اولویت قرار دارد.
وی در ادامه با اشاره به مناطقی که در حوزه برنامه اصلاح هندسی قرار دارند، عنوان کرد: دسترسی خیابان کامیونداران به کمربندی و دور برگردان روبروی مسجد جامع بومهن و جابجایی کانکس های بانک شهر در میدان امام پردیس و بسته شدن برخی از معابر در سطح شهرستان در دست اقدام است.
معاون عمرانی فرماندار شهرستان پردیس گفت: شهرداران شهرهای بومهن و پردیس موظف شدند تا با بهره گیری از مشاوران عمرانی نسبت به اصلاح هندسی شهرهای خود اقدام کنند.
عباسی با اشاره به آسفالت ریزی ناپایدار در سطح شهرستان اظهار داشت: تعجیل شهرداری درآسفالت ریزی و عدم رعایت مسائل فنی را می توان از دلایل اصلی ناپایداری آسفالت خیابان های این شهر دانست.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته درخصوص کاهش تخریب آسفالت خیابان ها عنوان کرد: براساس مصوبات جلسه حفاری در سال جدید مقرر شد برای پیشگیری از دوباره کاری، حفاری‌ها با هماهنگی دستگاهها انجام شود.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پلیس راهور ترافیک تغییر کاربری حمل و نقل فرماندار شهرستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران از بررسی ۴۳ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدرشید رستمی، امروز_دوشنبه سوم اردیبهشت _ در جلسه کارگروه بررسی تغییر کاربری اراضی کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه در جلسه کمیسیون تبصره یک ماده بررسی پرونده‌های تغییر کاربری اراضی کشاورزی استان دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: در کمیسیون یک تغییر کاربری که با حضور عضو ناظر اداره بازرسی و سایر اعضا برگزار شد، ۴۳ فقره پرونده بررسی و تصمیماتی در جهت رد یا صدور مجوز تغییر کاربری آن اتخاذ شد.

وی افزود: با توجه به قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و لزوم امنیت غذایی مردم، هرگونه تغییر کاربری در زمین‌های کشاورزی بدون دریافت مجوز از جهاد کشاورزی جرم محسوب شده و مشمول جرایم قانونی و قلع قمع مستحدثات غیرمجاز می‌شود.

کد خبر 746909

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تفرجگاه غربالیز
  • ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل شناسایی شد
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اصلاح شود