Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@17:29:49 GMT

۲۵ هزا تبعه خارجی در استان مرکزی زندگی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۸۸۴۵

۲۵ هزا تبعه خارجی در استان مرکزی زندگی می‌کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه ۲۵ هزا تبعه خارجی در استان مرکزی زندگی می‌کنند گفت: افزایش مدارس ویژه پناهندگان و اتباع خارجی در استان مرکزی دنبال می‌شود. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهروز اکرمی ظهر امروز در زمینه دیدار امروز خود با ایرینا کرنیاک جانشین نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در استان مرکزی با اشاره به وضعیت پناهندگان در استان مرکزی اظهار داشت: حضور 25 هزار اتباع و یک مهمانشهر با جمعیت بالغ بر 5 هزار تبعه در شهرستان ساوه، سبب شده کمیساری عالی سازمان ملل نگاه ویژه‌ای به استان مرکزی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: در این جلسه مباحثی در ارتباط با پناهندگان مطرح و پیشنهاداتی در این زمینه از سوی استان ارائه شد، اقداماتی که قرار است آنها در استان انجام دهند هم مطرح شد.

وی تصریح کرد: در زمینه افزایش مدارس ویژه پناهندگان با معاون کمیساری گفت‌وگو شد، همچنین پوشش بخشی از هزینه‌های بهداشت و درمان پناهندگان هم مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

نامزد ریاست کمیسیون اروپایی: مسئله پناهندگان همچنان یک زخم سیاسی باز در اتحادیه استکمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل: اتحادیه اروپا آمادگی بحران پناهندگان جدیدی را نداردانتقاد شدید کمیسیون اروپایی به کنترل‌های مرزی اعضا برای مقابله با هجوم پناهندگان

اکرمی بیان کرد: قول پیگیری موارد مذکور از سوی کمیساری داده شد، کمیساریای از اقدامات و عملکرد استان مرکزی در قبال پناهندگان اظهار رضایت داشت امیدواریم امسال و سال اینده با کمک این مجموعه شرایط مناسبی در حوزه بهداشت و درمان و آموزش اتباع ایجاد شود.

انتهای پیام/ ت

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی که به منظور تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شد، اظهار کرد: تبیین سبک زندگی بزرگان دینی باید همواره مدنظر باشد و آنان را به عنوان الگو به نوجوانان و کودکان معرفی کرد.

وی با اشاره به شهادت استاد شهید مطهری در ۱۲ اردیبهشت سال ۵۸ به دست گروهک فرقان، ادامه داد: پس از شهادت این فیلسوف انقلابی از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه به نام هفته معلم و هفته عقیدتی - سیاسی نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب، برنامه‌های جامع و کاملی در هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سطح ملی، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، گفت: برای امسال نیز برنامه‌های متنوع‌تر از سال گذشته در سطح مدارس، آموزشگاه‌ها، کانون‌ها، پایگاه‌های بسیج و مساجد پیش بینی شده و انتظار است برنامه‌ها پربارتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: نواخته شدن زنگ قرآن و ولایت در ۲۵ مدرسه استان، گلباران مزار مطهر شهدا، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به منظور دیدار از نمایشگاه هوا و فضا، فضاسازی شهری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار فرهنگیان، مربیان و اساتید بسیجی با ائمه جمعه در شهرستان‌ها، تشکیل گروه‌های صالحین، برپایی محافل انس با قرآن با رویکرد تفسیر در کانون‌ها و پایگاه‌ها از جمله برنامه‌های پیش بینی شده این نهاد انقلابی است.

حجت الاسلام عبدی، تجلیل و تکریم از معلمان، هادیان سیاسی، مربیان عقیدتی و فراگیران برتر سال، دیدار با خانواده شهدا، مربیان عقیدتی و جانبازان معلم و مربی، اجرای برنامه‌های تبیینی و ترویجی با محوریت اندیشه مطهر در قالب سخنرانی، فیلم و کارگاه‌های علمی و تخصصی، اعزام ۴۰ نفر از معلمان برتر و بسیجی استان جهت دیدار با مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه، گفت: طبق روزشمار هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌ها امسال از شنبه هشتم آغاز و تا جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: این نهاد انقلابی در کنار دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و مقابله با شبیه‌خون فرهنگی به مباحث اعتقادی و قرآنی نیز توجه ویژه دارد و نتیجه آن در خارج از مرزها نمایان می‌شود که نمونه آن وعده صادق است.

۳۰۰ معلم جهادگر در استان مرکزی فعالیت دارند

مسؤول بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی، نیز در این نشست گفت: قریب به ۴۰ هزار شهید کشور معلم و دانش‌آموز هستند که از این تعداد ۱۲۰۰ شهید متعلق به استان مرکزی است.

رضا محمدگلی با اشاره به اینکه اکنون ۳۰۰ معلم جهادگر در استان مرکزی فعالیت دارند، گفت: اعزام معلمان نمونه و بسیجی محضر مقام معظم رهبری، اعزام ۴۰۰ نفر به اردوی راهیان پیشرفت جهت بازدید از نمایشگاه هوا و فضا در تهران، انتخاب و تجلیل از ۱۰ معلم ماندگار، برگزاری همایش معلمان بسیجی، تجلیل از معلمان جهادگر در تیم پیشرفت مدرسه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج است.

کد خبر 6087866

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند