Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، کاپیتان ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با الزورا ابتدا درباره شرایط بازی برابر نماینده آسیایی عراق و آمادگی خود گفت: خیلی خوشحالیم که در این مکان مقدس، در جوار مرقد مطهر اباعبدالله (ع) و حضرت ابوالفضل هستیم، این خیلی خیلی باعث خوشحالی بازیکنان است. درباره بازی فردا هم باید گفت بازی بسیار سختی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر بازیکنان‌مان آماده هستند. انشالله فردا یک بازی خیلی خوب برابر یک تیم خوب انجام دهیم و بتوانیم با نهایت تمرکز به برتری برسیم.

کاپیتان ذوبی‌ها در پاسخ به سوالی که درباره هواداران الزورا که احتمالا کاملا ورزشگاه را پر خواهند کرد پرسیده شد گفت: هواداران عامل زیبایی و جذابیت اصلی فوتبال هستند و حضور آنها باعث می شود تا بازی ها لذت بخش شوند. اما ما هم تیمی حرفه‌ای هستیم و مهم این است که تمام تمرکز خود را روی بازی بگذاریم و آن چیزی که مربی می خواهد را به انجام برسانیم.

او ادامه داد: البته ما در ایران از این شرایط به دور نیستیم. بازی‌های بسیاری هم در ایران هستند که هواداران زیادی برای دیدن آنها به ورزشگاه می‌آیند و بنابراین آمادگی کامل برای حضور در دیداری با هواداران فراوان داریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ذوب آهن لیگ قهرمانان آسیا الزورا عراق قاسم حدادی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست

شمسایی: ازبکستان رویای فراتر از آسیا دارد و بازی چالشی و جذاب خواهیم داشت

طرفداری | سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازی ایران و ازبکستان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌ها ۲۰۲۴ تایلند جذاب و چالشی خواهد بود.

وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی و دیدار با ازبکستان در مرحله نیمه های رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های۲۰۲۴ تایلند اظهار داشت:

خدا را شکر همه بازیکنان خوب هستند فقط چند بازیکن مومنی، درخشانی،عظیمی و... که بیمار بودند مجددا بعد از بازی با قرقیزستان تحت معاینه پزشکان تیم قرار گرفتند که انشالله تا یکی دو روزه آینده بهتر می شوند.

سرمربی تیم ملی در مورد بازی با ازبکستان گفت:

از روز اول که وارد جام ملت ها شدیم طبق برنامه فکر می کردم که با ازبکستان روبرو شویم. ازبکستان با آوردن مربی به نامی ونانسیو لوپز اسپانیایی تغییرات بسیار گسترده ای در این تیم داشته و به لحاظ فنی تیمی قوی و خوب است.وی ادامه داد: ازبکستان هم مثل ایران در تمام بازی های خود پیروز شدند تا به این‌ مرحله رسیدند. آنها سیستم مدرنی در تیم خود دارند که با دروازبان بازی می کنند.کادر فنی امشب بازی این تیم با ویتنام را از نزدیک شاهد بودند و ما از همین امشب آنالیز خود را شروع و تا روز جمعه آنالیز این تیم ادامه دارد. من فکر می کنم بازی ایران و ازبکستان جذابیت خاصی برای همه داشته باشد.

شمسایی گفت:

ازبکستان با آوردن لوپز اسپانیایی به دنبال رویاهایی فراتر از جام ملتها است. این تیم با توجه به میزبانی جام جهانی سهمیه این مسابقات را بدست آورده بودند اما نشان دادند به دنبال سهمیه جهانی نیستند. در دور گذشته هم به نیمه نهایی حام ملتها صعود کردند و با شکست مقابل ژاپن در نیمه نهایی عنوان سومی مسابقات را بدست آوردند.

وی گفت:

ازبکستان با مربی خود لوپز اسپانیایی تغییرات فراوانی داشتند‌ و من فکر می کنم بازی با این تیم چالشی و جذاب باشد. با احترامی که برای این تیم قائل هستم ما هم ایرانیم و تمام سعی تلاش خود را می کنیم تا دل مردم کشورمان را شاد و تا روز آخر پرچم ایران را بالا نگه داریم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود