Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-20@04:31:07 GMT

27 باغ تالار متخلف در البرز اخطار پلمپ دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۸۹۶۵

27 باغ تالار متخلف در البرز اخطار پلمپ دریافت کردند

سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی البرز از اجرای طرح کنترل و نظارت بر فعالیت تالارها و باغ تالارهای استان خبر داد و گفت: 27 واحد متخلف اخطار پلمپ دریافت کردند و یک واحد متخلف نیز پلمپ شد.

   به گزارش بلاغ،   از البرز، سرهنگ عباس شاهی، سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی البرز از اجرای طرح کنترل و نظارت بر فعالیت تالارها و باغ تالارهای استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: طی این طرح از 234 تالار و باغ تالار بازدید شد که از این تعداد، 112 واحد تذکر و 27 واحد متخلف اخطار پلمپ دریافت کردند و یک واحد متخلف نیز پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه این طرح با هماهنگی مقام قضایی و همکاری اتحادیه اصناف استان به منظور ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شد، اذعان کرد: طبق بررسی های انجام شده برخی از باغ تالارهای استان البرز به صورت غیرمجاز فعالیت کرده و با تغییر کاربری اراضی باغات و کشاورزی و ساخت و ساز غیرمجاز در این مکان ها اقدام به برگزاری مراسم و جشن ها می کنند.

وی با اشاره به شناسایی مراکز غیر مجاز و فاقد پروانه با همکاری اتحادیه اصناف بیان کرد: اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان با همکاری مجامع و اتحادیه های صنفی در این زمینه به مالکان این گونه مراکز اطلاع رسانی کرده و در صورت مواجهه با تخلف از سوی متصدیان این اماکن با آن ها برخورد قانونی خواهد شد.

سرهنگ شاهی با اشاره به ادامه دار بودن این طرح و تأکید بر لزوم کسب مجوز از مراجعی نظیر شهرداری، جهاد کشاورزی و پلیس اماکن اظهار کرد: در صورت عدم احراز این صلاحیت ها، باغ تالارهای فاقد مجوز پلمب و در صورت ادامه فعالیت با مالکان آن ها برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا

عبدالعلی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وصول گزارشات متعدد مبنی بر درگیری و ایجاد آزار و اذیت و اختلال در آرامش و نظم و امنیت عمومی در نقاط مختلف شهر آستارا توسط تعدادی از افراد با سابقه درگیری و شرارت در شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام و در عرض کمتر از ۴ ساعت ۶ نفر از متهمان را که با ایجاد شرارت و درگیری موجب رعب و وحشت در بین مردم منطقه شده بودند، دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان، اجازه سلب آسایش و آرامش مردم را به کسی نخواهد داد به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب رعب و وحشت در بین مردم شوند قطعاً با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 6082710

دیگر خبرها

  • با اصنافی که در مسئله حجاب و عفاف همکاری نکنند، برخورد جدی می‌شود
  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • کلاهبرداری از داوطلبان کنکور با دریافت رمزارز و سکه طلا
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز