Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@06:09:50 GMT

حاج محمدی شهردار رشت شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۹۲۰۲

حاج محمدی شهردار رشت شد

با رای‌ اعضای شورای‌شهر رشت ناصر حاج‌محمدی شهردار سال‌های دور شاهرود به‌عنوان شهردار رشت انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، نود و یکمین جلسه شورای شهر رشت با حضور اعضا شورا برگزار شد.

در این جلسه انتخاب شهردار بار دیگر و برای چهارمین بار پیاپی در دستور کار شورا قرار گرفت.

در نهایت بین اعضای شورای شهر رشت از بین بهزاد افشار و ناصر حاج محمدی رای‌گیری صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رای‌گیری صورت گرفته ناصر حاج‌محمدی شهردار سال‌های دور شاهرود با ۱۰ رای به‌عنوان شهردار رشت انتخاب شد.

سوابق ناصر حاج محمدی:

وی سال ۸۶ با ۷ رأی موافق شورای‌شهر شاهرود به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد. حاج‌محمدی، اهل روستای ده‌ملا از توابع بخش مرکزی شهرستان شاهرود و دارای مدرک دکترای شهرسازی است.

وی پیش از حضور در شهرداری محل تولدش سابقه شهرداری رامسر و اسلامشهر را نیز در کارنامه داشته و در دوره ای نیز معاون عمران و توسعه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات بوده است.

همچنین حاج‌محمدی اگرچه سال‌ها از عرصه مدیریت دور بوده اما یکی از گزینه‌های شهرداری گرگان در سال ۹۶ نیز بوده که در نهایت برای این سمت انتخاب نشد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اسلامشهر دانشگاه آزاد شورای شهر شهرداری رشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به پاسخ شهردار ارومیه به سوالات ۸ تن از اعضا شورای شهر در جلسه امروز و عدم اقناع ۶ نفر از اعضا، استیضاح شهردار تأیید و حداکثر تا ۱۰ روز نسبت به برگزاری جلسه استیضاح اقدام خواهد شد.

توماج وحیدافشار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: جلسه پاسخگویی شهردار ارومیه به سوالات ۸ نفر از اعضا شورای شهر برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه شهردار ارومیه به ۹ سوال مطرح شده از سوی اعضا پاسخ‌های خود را ارائه داد و به سایر سوالات مطرح شده نیز پاسخگو و نتیجه آن عدم اقناع اکثریت اعضا شورای شهر بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با نظر جمعی اعضا شورای شهر شروع روند استیضاح یا عدم استیضاح شهردار ارومیه مورد رأی‌گیری قرار گرفت که استیضاح شهردار ارومیه با ۶ رأی مثبت اعضا تأیید شد.

وحیدافشار تصریح کرد: ریاست شورای شهر حداکثر تا ۱۰ روز موظف به تعیین وقت جلسه استیضاح و رأی‌گیری در این خصوص خواهد بود.

وی تأکید کرد: چنانچه در آن جلسه ۸ نفر از اعضا شورای شهر به برکناری شهردار رأی بدهند وی برکنار و سرپرست جدید از بین پرسنل شهرداری ارومیه انتخاب خواهد شد و اگر آرا برکناری به حد نصاب لازم نرسید حسین مهدی‌زاده کماکان شهردار ارومیه خواهد ماند.

کد خبر 747012

دیگر خبرها

  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی احیا و بازسازی می‌شود
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا