Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@12:45:35 GMT

کاهش ۴۰ هزار تومانی حباب سکه نسبت به روز گذشته

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۹۳۶۷

کاهش ۴۰ هزار تومانی حباب سکه نسبت به روز گذشته

باشگاه خبرنگاران: محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه حباب سکه امروز کاهش ۴۰ هزار تومانی را در بازار تجذبه کرده است گفت: حباب سکه امروز به ۵۳۰ هزار تومان رسید.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به اینکه در ماه رمضان داد و ستد‌ها در بازار کاهش پیدا می‌کند تصریح کرد: این امر سبب می‌شود که تقاضا هم در بازار کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی آرای با اشاره به اینکه امروز قیمت طلا و سکه افزایش داشته است اظهار کرد: این امر بدلیل افزایش قیمت ارز در بازار است و توانست قیمت سکه را به ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رساند.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به روز گذشته افزایش ۷۰ هزار تومانی را در بازار تجربه کرده است افزود: قیمت طلا و سکه را نمی‌توان پیش بینی کرد چرا که روند بازار متغیر است.

به گفته کشتی آرای، امروز قیمت جهانی طلا تغییر محسوسی در بازار داشته است.

در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید.

در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۸۱۴ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۲۳ هزار تومان و سکه گرمی ۹۹۵ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱.۲۸۱ دلار و ۹۴ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۵۶ هزار و ۷۰۰ تومان است.

 

قیمت سکه و ارز + جدول

در معاملات امروز بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 50 هزار تومان افزایش 5 میلیون و 95 هزار تومان و دلار با افت 60 تومانی قیمت 14 هزار و 485 تومان به فروش رسید.

قیمت سکه امروز در بازار تهران افزایش افزایش و بهای دلار کاهش یافت.

طلا و ارز قیمت میزان تغییر قیمت سکه طرح جدید 5،095،000 تومان 50،000+ تومان سکه طرح قدیم 4،930،000 تومان 1000+ تومان نیم سکه 2،834،000 تومان 30،000+ تومان ربع سکه 1،833،000 تومان 30،000+ تومان سکه گرمی 1،000،000 تومان 0 هر گرم طلای 18 عیار 465،400 تومان 8700+ تومان اونس طلا 1278 دلار 1.15- دلار دلار 14،685 تومان 60- تومان یورو 16،696 تومان 45+ تومان درهم 4،085 تومان 70+ تومان

 

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت سکه بازار سکه حباب سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟

به گزارش صدای ایران، قیمت دلار در معاملات پشت خطی طی هفتمین روز فروردین‌ماه کاهشی بود و در کف کانال نخست کریدور ششم قرار گرفت. با این حال، قیمت طلای جهانی صعودی است و تا لحظه تنظیم این گزارش به 2193 دلار رسیده است!

این روند متضاد، بازار طلا را در سومین روز معاملاتی هفته سردرگم کرد و به این ترتیب، قیمت طلای 18 عیار و سکه‌های سنگین صعودی و قیمت دیگر قطعات سکه نزولی شدند.


کارشناسان بازار طلا معتقدند باید در انتظار شروع رسمی معاملات از نیمه دوم فروردین‌ماه نشست تا روند واقعی بازار قابل شناسایی باشد و فعلا هر گونه ورود با دید سرمایه‌گذاری به این بازار، با ریسک‌های زیادی همراه است.

قیمت سکه امامی با اندکی افزایش نسبت به روز دوشنبه، روی رقم 38 میلیون و 800 هزار تومان ایستاد. قیمت سکه بهار آزادی اما دوباره به کانال 35 میلیونی بازگشت و این قطعه طلایی در قیمت 35 میلیون و 990 هزار تومان دادوستد شد. قیمت نیم‌سکه در تاریخ هفتم فروردین‌ماه به 23 میلیون و 200 هزار تومان رسید و نسبت به روز دوشنبه 100 هزار تومان کاهش داشت.

قیمت ربع سکه هم با 100 هزار تومان کاهش نسبت به روز دوشنبه، به رقم 14 میلیون و 400 هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی نیز با 30 هزار تومان کاهش نسبت به روز دوشنبه، روی رقم هفت میلیون تومان قرار گرفت. گفتنی است در روز سه‌شنبه، حباب سکه‌های سنگین افزایشی بود.

قیمت طلای 18 عیار با کاهش نسبت به روز دوشنبه روی قیمت سه میلیون و 228 هزار تومان ایستاده اما در مقایسه با ابتدای بازار روز سه‌شنبه، صعودی بوده است. قیمت مثقال طلا نیز در معاملات روز سه‌شنبه یک رفت و برگشت به کانال 13 میلیونی را تجربه کرد اما اگرچه در مقایسه با ابتدای روز صعودی بود، در پایان رقم 13 میلیون و 979 هزار تومان را لمس کرد.

دیگر خبرها

  • رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت سکه امروز پنجشنبه ۹ فروردین
  • ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه امروز ۷ فروردین ۱۴۰۲
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳