Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@08:55:06 GMT

خبری بد برای استقلال

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۹۵۱۵

خبری بد برای استقلال

 بازیکن استقلال به دلیل دو کارته شدن بازی با العین را از دست داد.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، داریوش شجاعیان، بازیکن استقلال ایران در دقیقه ۷ بازی مقابل الدحیل در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا از داور بازی کارت زرد دریافت کرد تا دو کارته شود و به دلیل محرومیت آخرین بازی تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شجاعیان اولین کارت زردش را در بازی قبلی مقابل الهلال گرفت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال العین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال آمار‌ها را دور زد!

همشهری آنلاین- آمار‌های مسابقه استقلال و شمس‌آذر در سایت متریکا حاوی نکات جالبی است. تیم جواد نکونام در این بازی مالکیت توپ کمتری نسبت به میهمانش داشت، پاس‌های کمتری داد و حتی در دقت پاس هم تیم ضعیف‌تر زمین بود.

این تیم بعد از آنکه ۳گل از حریفش پیش افتاد ناگهان فرمان بازی را به دست بازیکن‌های گمنام شمس‌آذر سپرد و ۲گل از این تیم دریافت کرد. در دقایق پایانی حتی گمان می‌رفت تیم قزوینی می‌تواند با استفاده از موقعیت‌هایش گل سوم را هم بزند و بازی را به تساوی بکشاند.

اما آبی‌ها با خوش‌شانسی از کمند این تیم گریختند و ۳امتیاز را به خانه بردند. استقلال در این بازی فقط ۳ضربه داخل چارچوب داشت که هر ۳ضربه تبدیل به گل شدند. اما در کنار همه این آمار‌ها از این نکته هم نباید گذشت که استقلال در زمینه خلق موقعیت یکی از بهترین بازی‌های این فصل خودش را سپری کرد و به امید گل بالاتر از ۲ رسید. امید گل ۲.۳۵ برای آبی‌پوشان در مقابل امید گل ۰.۷۹ برای شاگردان سعید دقیقی نشان می‌دهد که تیم جواد نکونام حتی شایستگی پیروزی با اختلاف بیشتر از یک گل را هم داشته است.

 از امید گل استقلال ۰.۷۴ مربوط به پنالتی مهرداد محمدی و ۱.۶۱ مربوط به سایر موقعیت‌های این تیم بوده است. استقلال در این مسابقه مالکیت توپ را ۴۶ به ۵۴، تعداد پاس را ۳۵۹ به ۴۱۸ و دقت پاس را ۷۳ به ۷۸ به حریفش باخته، اما موقعیت‌سازی آبی‌پوشان آن‌قدر خوب بوده که با وجود همه این آمار‌ها یک شوت بیشتر از حریف بزنند و امید گلشان هم ۱.۵۶ واحد بیشتر باشد.

بهترین بازیکن مسابقه استقلال و شمس‌آذر به انتخاب سایت متریکا مهرداد محمدی است که نمره ۸.۰۳ را از این سایت دریافت کرده است. محمدی گل‌های اول و دوم بازی را زد که گل دومش حاصل یک پنالتی روی خودش بود. ابوالفضل جلالی که در این بازی ۲پاس گل داد نمره ۷.۷۹ گرفت و دومین بازیکن برتر زمین شد.

 در تیم شمس‌آذر هر ۲گل را بازیکنان جانشین به ثمر رساندند که هر دو در نیمه دوم به زمین آمده بودند. فراز امامعلی زننده گل اول نمره ۷.۴۱ گرفت و فخریان زننده گل دوم هم به نمره ۷.۴۶ رسید. اما بهترین بازیکن تیم شمس‌آذر از نگاه متریکا صادق بوصبیح بود که ۳پاس کلیدی و یک پاس گل داد تا نمره ۷.۵۵ را دریافت کند.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ ۳ کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!