Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس ایران پس از بازی مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: شرمنده هواداران و مردم ایران شدیم. امروز بازی خوبی انجام دادیم، اما متاسفانه پنج دقیقه مانده بود که بازی تمام شود، حتی مساوی می‌توانست به ما کمک کند برای دور بعد، اما نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما تبدیل به گل نشد. روی یک غافلگیری گل خوردیم که جبرانش هم سخت بود.

او ادامه داد: پاختاکور تیم خوبی است و در طول بازی هم بچه‌های ما را خیلی اذیت کرد. آسیا امسال برای ما تمام شد. هواداران می‌دانند که می‌توانیم آن‌ها را در لیگ و جام حذفی با قهرمانی خوشحال کنیم.

بیرانوند گفت: ما تمام بازی‌ها برای برد به زمین می‌رویم. فینالیست دور قبل همه بازی‌ها برای برد به زمین می‌رود، چه داخل و چه خارج از خانه، این حرفی است که برانکو به ما می‌زند. اگر صعود هم کرده بودیم برای برد به زمین می‌رفتیم. فکر می‌کنم همان تمرکزی که روی برد داشتیم باعث شد گل بخوریم.

بیرانوند درباره اشتباهات داوری هم عنوان کرد: ما مسابقه رفت و بازی السد را هم روی آفساید گل خوردیم، یک پنالتی هم برای ما نگرفتند، آن طور که کارشناسان گفتند یک پنالتی روی سیدجلال و یکی روی ترابی اعلام نشد. ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم با پیروزی در این بازی و برد مقابل السد صعود کنیم. متاسفانه آسیا را از دست دادیم و حالا باید برویم برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی تا هواداران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند پس از بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی امشب در دومین بازی نوروزی خود که در مرحله انتخابی جام جهانی برگزار می‌شود، مهمان ترکمنستان است. دیداری که شاید روی کاغذ برای تیم ملی سخت نباشد ولی به طور حتم قلعه‌نویی از همه ستاره‌های خود در این دیدار استفاده خواهد کرد.

علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس و تیم ملی در بازی قبلی مقابل ترکمنستان موفق شد کلین‌شیت کرده و آمار خوب خودش در تیم ملی را بهتر کند.

بیرانوند در مجموع ۲۸ بازی در بازی‌های انتخابی جام جهانی درون دروازه تیم ملی انجام داده که در ۲۱ بازی موفق به ثبت کلین‌شیت شد. بیرانوند در این بازی‌ها تنها ۱۰ گل دریافت کرده و امشب می‌تواند دوباره با ثبت یک کلین‌شیت دیگر، آمار بهتری از خود ارائه دهد.

دیگر خبرها

  • معنوی‌نژاد: مثل یک غول قدم بر می‌دارم
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • رضاییان: اگر زمین می‌خوردیم، خونی می‌شدیم
  • شرمنده‌ام که در کشورم علیه کاپیتان‌مان سوت می‌زنند!
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!