Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نود و یکمین جلسه شورای شهر رشت مطرح شد: در مورد تیم‌های سپیدرود رشت و داماش گیلان ناعدالتی در داوری شده و وظیفه داریم از آنها حمایت کنیم. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در نود و یکمین جلسه شورای اسلامی ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رمضان اظهار داشت: روز گذشته شاهد آغاز فعالیت مرکز نوآوری و اتاق ایده شورای اسلامی شهر رشت بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدامیرحسین علوی با بیان اینکه مرکز پژوهش به عنوان یک بازوی محکم و اساسی برای شورای اسلامی شهر رشت معرفی می‌شود ابراز داشت: امیدواریم که در راستای مرکز نوآوری و اتاق ایده شورا، شاهد افزایش مشارکت شهروندان در تصمیم‌گیری‌های شورا و مدیریت‌های شهری باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به موضوع انتخاب شهردار رشت افزود: تماس‌های مکرر به وزارت کشور در رابطه با موضوع انتخاب شهردار گرفته شد و منتظر اعلام نظرات وزارت محترم هستیم و امروز در نود و یکمین جلسه شورای شهر، چهارمین شهردار منتخب شورا انتخاب می‌شود.

شهردار رشت انتخاب شدقیمت میوه، حبوبات، مواد پروتئینی و اقلام بهداشتی در رشت؛ دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه + جدولشالیکاران گیلان نیاز برنج آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت را تأمین کردند

وی با بیان اینکه کارشکنی‌های بسیاری در روند انتخاب شهردار رشت توسط افراد مختلف ایجاد شد خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی با این کارشکنی‌ها مواجه بود و در راستای این موضوع تمامی سنگ‌ها بر سر شورا شکسته شد با این وجود امروز چهارمین شهردار منتخب را انتخاب می‌کنیم.

علوی با اشاره به اینکه استاندار گیلان نیز حمایت همه‌جانبه خود را در رابطه با موضوع انتخاب شهردار رشت اعلام کرد تصریح کرد: با وجود اعلام حمایت همه‌جانبه از سوی استاندار گیلان، بنابراین باید موضوع انتخاب شهردار با سرعت عمل بیشتری انجام شود و خاتمه یابد.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: در طی چند روز گذشته شاهد اتفاقات ناگواری در عرصه اجتماعی شهر رشت بودیم که موفق‌نبودن دو تیم گیلانی داماش گیلان و سپیدرود رشت نیز یکی از آن اتفاقات ناگوار بود.

رضا رسولی با بیان اینکه شهر رشت دارای یک شرایط خاص و ویژه از لحاظ اجتماعی، فرهنگی و ترکیب قومیتی است گفت: اعضای شورا جهت در طول این سال‌ها جهت اجرای برنامه‌های مختلف تلاش‌های خود را انجام داده و از دو تیم داماش گیلان و سپیدرود رشت نیز حمایت‌های لازم داشتیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: فوتبال همیشه برای گیلان و شهر رشت یک فرصت بوده و مردم رشت و هواداران تیم‌های سپیدرود و داماش همواره به این دو تیم عشق می‌ورزیدند و بازی‌های آن‌ها را دنبال می‌کردند اما امروز با عدم موفقیت این دو تیم، شاهد یک نارحتی عمومی هستیم.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: مردم رشت همواره انتظار دارند که اعضای شورا به مطالباتشان پاسخ دهند و ما نیز در این مسیر تلاش و کوشش خود را انجام می‌دهیم و امروز هم معتقدیم که دو تیم داماش و سپیدرود حق‌شان ضایع شده است.

رسولی با اشاره به تنظیم نامه‌ای در رابطه با دو تیم سپیدرود و داماش گیلان و ارسال نامه به رئیس فدراسیون فوتبال ابراز داشت: در این نامه، اتفاقات تلخ چند روز اخیر در رابطه با دو تیم سپیدرود و داماش گیلان ذکر شده و از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کردیم که پیگیری‌های لازم انجام شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طبق آموزه‌های دینی و روایات اسلامی، در ماه مبارک رمضان در‌های دوزخ بسته می‌شود بنابراین این ماه بهترین فرصت برای بندگی خداوند است.

احمد رمضانپورنرگسی با اشاره به اتفاقات تلخ اخیر پیرامون دو تیم سپیدرود رشت و داماش گیلان ابراز داشت: عدم موفقیت این دو تیم، تأثیرات بدی از لحاظ روحی و روانی بر روی بازیکنان و ورزش‌دوستان شهرمان گذاشت و موجب ایجاد یک ناراحتی عمومی شد.

وی به موضوع انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و افزود: امروز موضوع انتخاب شهردار تبدیل به یک بحث مهم اجتماعی شده و در هر مکان این شهر توسط افراد مختلف به این موضوع اشاره می‌شود اما مردم باید بدانند که اعضای شورا مقصر نیستند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت عنوان کرد: مردم رشت باید بدانند که شورای پنجم در راستای موضوع انتخاب شهردار نه تنها تک‌روی نکرده بلکه تمامی اعضای شورا که توسط مردم انتخاب شده‌اند در واقع دلسوزان این نظام و انقلاب هستند و برای خدمت آمده‌اند.

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه شهر رشت 9 ماه شهردار نداشته و اعضای شورای شهر رشت نیز این موضوع را می‌پذیرند افزود: ما همواره شاهد بودیم که تمام دستگاه‌های نظارتی، امنیتی، اجرایی نگران جای خالی شهردار بودند بنابراین باید با مشارکت همه این دستگاه‌ها باید این خلأ را سریع‌تر جبران کرد.

وی ابراز داشت: ما با کمک همه نهاد‌ها، دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای اسلامی شهر رشت با جبران خلأ انتخاب شهردار در راستای افزایش تأمین امکانات رفاهی برای این شهر و ایجاد فضاهای مناسب برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال گام برمی‌داریم.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیستو خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: استان گیلان همواره به جرم سرسبز بودن مورد ضربه قرار گرفته و بنده هم معتقدم که فوتبال دارای تبعات اجتماعی بالایی است و امروز شاهد ناراحتی هواداران دو تیم سپیدرود و داماش هستیم.

بهراد ذاکری با بیان اینکه اشخاص زیادی در این شهر، رشته ورزشی فوتبال را که یکی از پرطرفدار‌ترین رشته‌های ورزشی است دنبال می‌کنند ابراز داشت: عدم موفقیت دو تیم سپیدرود و داماش گیلان به نوعی مظلومیت این دو تیم را می‌رساند و به نوعی حق این دو تیم ضایع شده است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از دو تیم پرطرفدار سپیدرود و داماش گیلان خاطرنشان کرد: امروز تمام دستگاه‌های و سیستم‌های اجرایی شهر رشت و نمایندگان مجلس وظیفه دارند که در کنار دو تیم سپیدرود و داماش گیلان باشند و در رابطه با نا عدالتی که در حق این دو تیم شده از آنان حمایت کنند.

فرهام زاهد، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در راستای اتفاقات تلخی که برای دو تیم گیلانی افتاد معتقدم که باید هر چه سریع‌تر جوانب این موضوع بررسی شود.

به گزارش تسنیم، ناصر حاج‌محمدی و بهزاد افشار دو گزینه مطرح‌شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر رشت بودند که از میان این دو نفر، ناصر حاج‌محمدی به عنوان چهارمین شهردار منتخب انتخاب شد.

انتهای پیام/ ت

R7877/P/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح «مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی» و در پاسخ به تذکر محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قبلا به اشتباه گفته می‌شد که مالیات بر سوداگری به دنبال گرفتن مالیات از ۹۰ درصد مردم است حال این‌که این مالیات سوداگران را دنبال می‌کند.

وی توضیح داد: سوداگر کسی است که با نیت سوءاستفاده وارد بازار می‌شود و حجم وسیعی از ارز و طلا و خودرو را خریداری کرده تا مثلا سه ماه بعد به چند برابر قیمت فروخته تا سود ببرد این قانون مانع از این کار می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در واقعیت تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند آن هم مربوط به کسانی که مالیات نمی‌دهند و فقط سود هنگفت برده و از شرایط سخت تورمی سوء‌استفاده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز