Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آرش میراسماعیلی دوشنبه شب در نشست تخصصی ورزش جودو خراسان جنوبی با بیان اینکه رئیس هیات جودو مثل رئیس فدارسیون در استان است افزود: هر فردی که در راس مدیریت قرار می گیرد نقاط قوت و ضعفی دارد و نمی توان گفت که یک نفر کامل است اما همه با همدلی و حمایت از رئیس هیات باید به رشد ورزش جودو در خراسان جنوبی کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: یک نفر در هیات جودو می تواند رئیس یا نایب رئیس شود و اگر به عنوان مثال من رئیس نشدم نباید کاری کنم که نقطه ضعف رئیس یا دبیر برجسته شود و همه نقاط قوتش را زیرسئوال برده یا افرادی را تحریک کنیم که شرایط جودو خراسان جنوبی زیرسئوال برود.
رئیس فدراسیون جودو بیان کرد: برجسته کردن نقاط ضعف به نوعی خیانت به جودو استان است و نباید به این خیانت دامن زده شود.
وی افزود: اگر بخواهیم فردی را خارج از خانواده جودو به عنوان رئیس هیات جودو استان منصوب کنیم برای ورزشکاران این رشته در استان خوب نیست پس باید اجازه داد تا خانواده جودو استان با تمام اختلافی که با یکدیگر ممکن است داشته باشند از منیت ها گذشته و اگر مشکلاتی در گذشته بوده و توهینی شده است، گذشت کنیم.
میراسماعیلی تصریح کرد: اگر ببینیم اختلاف در خانواده جودو خراسان جنوبی ادامه دار است، مجبوریم فردی خارج از خانواده جودو را به عنوان رئیس هیات منصوب کنیم.
وی گفت: آقایان تهوری، کارکن و قربانی برای ورزش جودو خراسان جنوبی زحمت کشیده اند و نباید این زحمات را با میز ریاست عوض کنیم، نباید اخلاق زیرپا گذاشته شود و بگوییم چون آقای تهوری 14 سال رئیس هیات جودو استان بوده و اگر نقطه ضعفی هم داشته همه نقاط قوتش را زیرسئوال ببریم لذا بنده به ایشان اعتقاد داشته و به سمت بازرس ویژه فدراسیون جودو منصوب کردم که برای جودو خراسان جنوبی هم یک افتخار است.
وی با اشاره به اینکه 6 ماه جودو خراسان جنوبی تعطیل بود افزود: همه مجموعه جودو استان سهمی را در عقب افتادگی جودو استان داشته و امروز تقاضا دارم به عنوان یک خدمتگزار به جمع بندی برسیم و یک نفر از خانواده جودو را حمایت و همه به او کمک کنیم.
رئیس فدراسیون جودو بیان کرد: اگر انتقادی داریم با برگزاری جلسات هم اندیشی فردی که رئیس می شود صحبت ها را گوش کرده و سعه صدر داشته باشد و برخورد چکشی نکند، همه با همکاری با یکدیگر جودو استان را در مسیر رشد قرار دهیم.
وی گفت: جمع بندی صحبت هایم را با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی انجام می دهم و تقاضای من از ورزشکاران این است که از جمع بندی ما حمایت کنند.
هیات جودو استان خراسان جنوبی از آبان سال گذشته با سرپرست اداره می شود.
7559*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اخلاق جودو خراسان جنوبی رئیس فدراسیون مدیرکل ورزش و جوانان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی

جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: این روز‌ها برداشت گل محمدی از گلستان‌های خراسان جنوبی آغاز شده و قرار است این محصول معطر از سطح بیش از ۴۳۹ هکتار از اراضی استان برداشت شود.

او با اشاره به اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود ۷۸۶ تن گل محمدی در استان برداشت شود افزود: این میزان نسبت به پارسال ۱۵ درصد افزایش داشته است. 

جعفری اظهار کرد: بیشترین سطح زیرکشت گل محمدی در شهرستان سربیشه با ۲۱۵ هکتار، قاین ۵۳ هکتارو زیرکوه ۵۰ هکتار است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: ۵۰ درصد محصول تولیدی به صورت غنچه، گل‌تر و گل خشک به خارج استان صادر می‌شود.

او گفت: ۳۵۲ بهره‌بردار گل محمدی از اوایل اردیبهشت کار برداشت محصول را آغاز کرده و این کار تا نیمه خرداد ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو