Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال می‌گوید فرشاد ماجدی را نمی‌شناسد.

طرفداری- امیرحسین صادقی، پیشکسوت استقلال پس از تساوی این تیم مقابل الدحیل قطر در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

تا دقیقه 90 بچه‌ها خوب جنگیدند، اما باید بگویم یک باشگاه بزرگ، گلزن بزرگ هم می‌خواهد. در باشگاه‌های این شکلی بالاخره باید به بازیکن جوان بها داده شود تا به آینده‌ای که مدنظر دارند، برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت امیدوارم مدیران باشگاه بتوانند بازیکنان خوبی برای فصل بعد جذب کنند و پس از چند فصل، سال آینده یک قهرمانی به دست بیاورند.

به نقل از تسنیم، وی در مورد اینکه محمد نوازی معتقد است بازیکنان استقلال کیفیت لازم را ندارند، گفت:

اگر این موضوع صحت داشته باشد، مدیر ایراد دارد. باید بگوییم مدیر تقصیر کار است، مدیر و مدیربرنامه‌هایی که در آوردن این بازیکنان دخیل هستند. مثلاً دو تا بازیکن خارجی که نیم‌فصل اول آمدند، فاجعه بودند. افتضاح نه،‌ فاجعه بودند. به‌هرحال استقلال باشگاه بزرگی است و همیشه حواشی خودش را دارد. من 12 سال در این تیم بازی کردم و تمام تلاش خودم را کردم. بازیکنان می‌دانند شرایط بحرانی است. از سال پیش تا الآن چندین مربی و مدیرعامل در باشگاه عوض شده است، فکر کنم فقط «آقا مدد» عوض نشده است. این برای استقلال بد است و فکر می‌کنم دلیل ناکامی‌ این تیم هم همین است.

بازیکن پیشین تیم استقلال در واکنش به این پرسش که چه کسانی این بازیکنان را به استقلال می‌آورند،‌ عنوان کرد:

بالاخره کسانی که مسئولیت دارند. خوشبختانه یا متأسفانه فقط منافع خودشان مهم است. 300 هزار دلار برمی‌دارند،‌ 50 هزار دلار به طرف می‌رسد و پشتک می‌زند!

«آیا صحت دارد عده‌ای در تیم استقلال باند درست کرده‌اند؟»، صادقی در واکنش به این پرسش گفت:

چسب زخم هم نیستند، چه برسد به باند. متأسفانه فقط رابطه است.

وی در مورد حضور فرشاد ماجدی در کادرفنی استقلال عنوان کرد:

او تجربه فوتبال دارد و با صلاحدید مجیدی به  کادرفنی اضافه شده است. من هم امروز متوجه شدم او به کادر اضافه شده، کنار زمین دیدمش. به دانشگر گفتم این کیست، گفت فرشاد ماجدی است!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)

به گزارش ورزش سه، تمرینات استقلال در تعطیلات لیگ برتر دنبال می‌شود و بازیکنان این تیم به دنبال حفظ آمادگی خود برای ادامه مسابقات لیگ برتر هستند و اولین بازی خود در سال جدید را 18 فروردین مقابل مس رفسنجان انجام خواهند داد.

تمرین روز گذشته استقلال در سالن وزنه برگزار شد و بازیکنانی که در این فصل کمتر فرصت حضور در زمین پیدا کرده بودند با انگیزه خاصی به تمرین پرداختند تا شانس حضور در ترکیب این تیم را داشته باشند و فرصت‌های بیشتری نصیب آنها شود.

امیرعلی صادقی وینگر جدید استقلال یکی از بازیکنانی است که هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و در کنار محمدرضا خالدآبادی بدون حتی یک دقیقه بازی فصل را ادامه داده است، آرمان رمضانی و زبیر نیک‌نفس به عنوان بازیکن جانشین در زمین مسابقه حاضر می‌شوند و محمدحسین مرادمند هم با توجه به مصدومیتی که داشته در مسابقات اخیر مورد استفاده قرار نگرفته است.

میلاد فخرالدینی هم دیگر بازیکنی است که با توجه به درخشش صالح حردانی نیمکت نشین شده است و از شرایط مسابقه دور شده، این در حالی است که او در نیم فصل نخست یکی از بهترین بازیکنان آلومینیوم اراک بود.

هفته های پایانی لیگ برتر و رقابت شدیدی که بین باشگاه ها وجود دارد باعث می‌شود تا تیم ها روی تک تک بازیکنان حساب ویژه ای باز کنند و هم سطح بودند بازیکنان یک تیم می‌تواند فرمولی برای موفقیت باشد.

دیگر خبرها

  • شورش در زندانی در اکوادور که سرکرده یک باند تبهکار از آن فرار کرده است
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • مروری بر ساختار ارتش قدرتمند هخامنشیان؛ از گارد جاویدان تا سواره نظام
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • فیلم فاجعه در اهواز؛ حفره بزرگ پس از باران | نحوه مسدود کردن وسط خیابان را ببینید!
  • حفره بزرگ در‌ زمین اهواز پس‌ از باران (فیلم)
  • پیرس برازنان هم به آرون تیلور جانسون رای داد/ ویژگی کاریزماتیک
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند