Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:18:21 GMT

شروع طوفانی الهلال و السد در آسیا

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۰۷۵۵

شروع طوفانی الهلال و السد در آسیا

نمایندگان عربستان و قطر شروع طوفانی برابر حریفان خود داشتند و حالا در آستانه صعود از گروه قرار دارند.

به گزارش "ورزش ‌سه"، از دقایقی پیش تیم الهلال در خانه خود برابر العین امارات قرار گرفت تا با کسب برد در این دیدار نه چندان سخت حضورش در مرحله حذفی را قطعی کند. آن‌ها که با اخراج مامیچ حالا شاموسکا برزیلی را بالای سر خود می‌بینند در همان دقیقه اول مسابقه با حرکت زیبای کارلوس ادواردو و ضربه نهایی هتان به گل نخست رسیدند تا شروع طوفانی در این بازی سرنوشت ساز داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌های شهر ریاض در صورت برتری در این بازی 12 امتیازی شده و صدرنشینی خود را از حالا قطعی می‌کنند.


از طرفی دیگر السد نیز در خانه برابر الاهلی عربستان قرار گرفت و در همان یک ربع اول مسابقه با درخشش اکرم عفیف دو گل وارد دروازه حریف کرد. گل اول آن‌ها در دقیقه 9 با پاس این بازیکن و ضربه نهایی علی اسدالله حاصل شد. عفیف سه دقیقه بعد نیز خودش، دروازه العویس را گشود تا قهرمان قطر خیلی زود خیالش را راحت کند. السد حالا با این برد 11 امتیازی است و صعودش به دور بعد را قطعی می‌کند. با این اوصاف باید پرونده این گروه را در پایان امشب با حذف قطعی پرسپولیس بسته بدانیم. پاختاکور هم دیگر شانس اصلی صعود از گروه D مسابقات است و باید دید در روز نهایی چه نتیجه‌ای برابر الاهلی کسب می‌کند.

 

 

قطر لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان السد عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان السد عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال سه‌شنبه شب در حضور کامل امید ابراهیمی و هدایت پویا اسبقی به‌عنوان مربی ایرانی الاصل تساوی ارزشمندی در دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر مقابل تیم رده چهارمی الوکره به دست آورد و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت.

اسبقی پس از دیدار مقابل الوکره ضمن رضایت از تساوی الشمال در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل لیگ ستارگان قطر عنوان کرد: ما مقابل یک تیم بزرگ قرار گرفتیم که نهایت احترام را برای آنها قائل بودیم، ولی فکر می‌کنم الشمال در این دیدار عملکرد کاملا متفاوتی ارائه داد و در بسیاری از دقایق بهتر بود.

سرمربی ایرانی الشمال ادامه داد: ما در دیدار مقابل الوکره شروع خوبی نداشتیم، اما به مرور زمان پیشرفت کردیم و به نظرم در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم.

او با تاکید بر اینکه در طول 90 دقیقه عملکرد متفاوتی در لحظات مختلف داشتند، ابراز کرد: دو بازی تا پایان فصل داریم و به نظرم عملکرد خوبی مقابل الوکره ارائه دادیم.

اسبقی در پایان اظهارات خود تاکید کرد پرونده دیدار مقابل الوکره برای آنها بسته شده و از همین حالا فقط روی دیدار آینده برابر السد در هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر تمرکز می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم