Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مهندسی کامپیوتر و فن اوری اطلاعات در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ چهارمین کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مهندسی کامپیوتر و فن اوری اطلاعات در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهمترین محورهای این همایش شامل چند بخش است. بخش اول مهندسی نرم افزار در گرایش‌های سیستم‌های نرم افزاری، مهندسی نرم افزار و روش‌های صوری، معماری نرم افزار، مهندسی وب، پایگاه داده عملیاتی و پایگاه داده تحلیلی، داده کاوی، امنیت اطلاعات و امنیت سیستم‌های نرم افزاری، تست و ارزیابی سیستم‌های نرم افزاری، نظریه محاسبات، مباحث ویژه در مهندسی نرم افزار، سایر مباحث مرتبط با مهندسی نرم افزار و سایر موارد مرتبط خواهد بود.   محور دوم هوش مصنوعی با گرایش‌های هوش مصنوعی و یادگیری، بینایی ماشین و پردازش تصویر، محاسبات نرم، پردازش صوت و سیگنال، شناسایی الگو، پردازش زبان طبیعی، سیستم چند عامله، مباحث ویژه در سیستم هوشمند و محاسبات نرم، سایر مباحث مرتبط با سیستم‌های هوشمند و سایر موارد مرتبط برگزار می‌شود.   در بخش معماری کامپیوتر به حوزه‌های معماری کامپیوتر، سیستم‌های حسابی، قابلیت اطمینان، تحمل پذیری اشکال و آزمون پذیری، معماری سیستم‌های موازی، مدلسازی و ارزیابی کارآیی سیستم‌های کامپیوتری، مدار‌های مجتمع در مقیاس بسیار بزرگ، سیستم‌های نهفته و بی درنگ، سیستم‌های قابل پیکربندی، فناوری نوظهور، مباحث ویژه در سیستم دیجیتالی، شبکه‌های ارتباطی موبایل و بی سیم، سایر مباحث مرتبط با سیستم‌های دیجیتالی و سایر موارد مرتبط پرداخته می‌شود.   همچنین در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات مواردی همچون شبکه‌های کامپیوتری، انتقال داده، امنیت شبکه‌های کامپیوتری، محاسبات اینترنتی، مشبک و خوشه ای، پردازش موازی و سیستم‌های توزیع شده، مدلسازی و ارزیابی کارآیی شبکه‌های کامپیوتری، مباحث ویژه در شبکه‌های کامپیوتری و سیستم توزیع شده، معماری سازمانی فناوری اطلاعات، یادگیری الکترونیکی، سیستم‌های محاسباتی انسان محور، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی، سیستم‌های حمل و نقل و انتقال و ارتباطات هوشمند، معماری اطلاعات و مدیریت دانش و سایر موارد مرتبط؛ و تمامی موضوعات مرتبط با علوم کامپیوتر مورد بحث قرار می‌گیرد.     علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.ITCom-it.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: همایش دانشگاه شهید بهشتی هوش مصنوعی فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

وزیر کشور با اعلام این خبر که انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌ ما این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی وزیر کشور امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 739627

دیگر خبرها

  • بازداشت پیمانکاران مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام خمینی
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • نشست هم‌اندیشی با وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری؛ 27 اردیبهشت 1402
  • دور دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • انتقادات نسبت به ایمنی هواپیماهای بوئینگ
  • تحقیقات دانشگاه آکسفورد در مورد سرطان ریه
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود