Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های الزورا عراق و ذوب آهن ایران باید در کربلا به مصاف هم بروند و ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند. شاگردان علیرضا منصوریان برای دیدار با الزورا محرومی ندارند و با تمام توان رو در روی نماینده عراق قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار این گروه هم الوصل با النصر تقابل می‌کند که به نظر می‌رسد شانس النصر برای کسب امتیاز زیاد است.

نکته جالب توجه در گروه A صدرنشینی ذوب آهن است. این تیم با کسب ۱۰ امتیاز در رده نخست قرار دارد و الزورا با ۴ امتیاز سوم است و النصر عربستان و الوصل در رده‌های دوم و چهارم هستند.

ذوب آهن در دیدار گذشته مقابل الوصل امارات به پیروزی ۲ بر صفر رسید تا با شرایط خوبی به مصاف حریف عراقی خود برود. سبزپوشان ایرانی در ۲ بازی گذشته لیگ برتر ۶ امتیاز کسب کردند و پس از اینکه مقابل تراکتورسازی به پیروزی رسیدند، رو در روی پارس جنوبی جم به برد شیرین دست یافتند تا آماده بازی شوند.

سبزپوشان اصفهانی فصل گذشته به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رسیدند و به دلیل قهرمانی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی، به مرحله پلی‌آف رفتند و با پیروزی یک بر صفر مقابل الکویت کویت و برد ۳ -۲ الغرافه قطر به مرحله گروهی رسیدند و با تیم‌های الزورا عراق، النصر عربستان و الوصل امارات همگروه شدند. این تیم در لیگ هجدهم عملکرد خوبی نداشته و با کسب ۳۶ امتیاز از ۲۸ بازی در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد و می‌تواند تا رتبه ششم بالا بیاید.

ذوب آهن تاکنون ۷ بار به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده که عملکرد آن‌ها در ۶ دوره به شرح زیر است:

۲۹ پیروزی، ۱۴ شکست، ۱۲ تساوی، ۷۴ گل زده، ۵۳ گل خورده، حضور در فینال و کسب مقام نایب قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۰

ذوب آهن این فصل را خیلی خوب آغاز کرد، اما با افت شدیدی مواجه شد و سپس با هدایت منصوریان به رتبه‌های بالایی جدول رسید و اکنون در رده هفتم جدول رده بندی لیگ قرار دارد. سبزپوشان در نیم فصل دوم لیگ برتر خوب بازی کردند و عملکرد بهتری نسبت به نیم فصل اول داشتند.

ذوبی‌ها امیدوار هستند با هدایت علیرضا منصوریان به روز‌های خوب خود بازگردند و نه تنها در رقابت‌های داخلی موفق شوند، بلکه در لیگ قهرمانان آسیا نیز به موفقیت برسند. از ستاره‌های ذوب آهن در این فصل می‌توان به محمد رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی فر، ماریون سیلوا، کریستین اوساگونا و ... اشاره کرد.

از سویی دیگر الزورا در حال حاضر در جدول رده بندی لیگ عراق با کسب ۴۱ امتیاز از ۲۳ بازی در رده چهارم لیگ کشورش قرار دارد و سرمربی این تیم حکیم شاکر است. پس از اینکه الزورا عراق در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در ورزشگاه کربلا با نتیجه ۲ بر یک مقابل النصر عربستان شکست خورد، حکیم شاکر در رختکن تیم با بازیکنان و دیگر مربیان خداحافظی و استعفای شفاهی خود را اعلام کرد تا حواشی زیادی برای تیم عراقی ایجاد شود، اما مدیران باشگاه الزورا تصمیم گرفتند تا همچنان با شاکر ادامه دهند.

شاکر پس از بازی رفت مقابل نماینده عربستان نیز استعفای خودش را اعلام کرده بود، اما این تصمیم با مخالفت مسئولان این باشگاه همراه شد.

الزورا افتخارات زیادی در فوتبال عراق و ... دارد و از ستاره‌های این تیم می‌توان به جلال حسن، صفا هادی، حسین جوید و ... اشاره کرد که در دیدار روز سه شنبه صفا هادی، حسین جوید و مصطفی محمد به دلیل مصدومیت حضور نخواهند داشت.

نماینده عراق در بازی هفته نخست مقابل ذوب آهن به تساوی بدون گل رسید و در دومین مسابقه الوصل امارات را با نتیجه سنگین شکست داد، اما در ۲ بازی آینده رو در روی النصر شکست خورد تا در رده سوم این گروه قرار بگیرد.

ذوب آهن در دیدار مقابل شاگردان تارتار، پنج بازیکن به نام‌های رشید مظاهری، سید محمدرضا حسینی، حمید بوحمدان و قاسم حدادی فر را برای بازی به جم نبرد تا این بازیکنان استراحت کنند. به غیر از این بازیکنان، چهار بازیکن به نام‌های وحید محمدزاده، رضا حبیب زاده، ابوذر صفرزاده و مسعود ابراهیم زاده هم در ترکیب اصلی قرار نگرفتند تا ذوب آهن بتواند با تمام توان مقابل نماینده عراق قرار بگیرد.

قضاوت این مسابقه برعهده کریشتانا پریرا است. شاگردان علیرضا منصوریان با یک تساوی صعودشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی می‌‌کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال الزورا و ذوب آهن سه شنبه از ساعت ۲۳ آغاز می‌شوند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال ایران توانست با برتری چهار بر صفر برابر کویت و کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D راهی دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شود.

به گزارش ایسنا، دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ایران با چهار گل کویت را شکست داد.

علی اکرمی، سعید احمدعباسی و سالار آقاپور در نیمه اول برای ایران گل زدند. در نیمه دوم سعید احمدعباسی از روی نقطه پنالتی بار دیگر گلزنی کرد و چهارمین گلش را در این رقابت‌ها و دومین گلش را در این مسابقه به ثمر رساند.

در دیگر دیدار همزمان افغانستان سه بر دو از سد بحرین گذشت و به عنوان تیم دوم پس از ایران صدرنشین راهی دور حذفی شد.

شاگردان وحید شمسایی در دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها با قرقیزستان روبه‌رو خواهند شد. همچنین افغانستان هم در قرعه‌ای جالب باید به مصاف تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی برود.

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید