Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی هموطنان، به ویژه مردم شریف و مومن استان هرمزگان تبریک گفت و بیان داشت: ایام ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی، دوری از گناهان و ترویج معنویت در جامعه است.

 

وی ادامه داد: در روزهای این ماه مبارک، فضایی معنوی تمامی شهرها و روستاها را فرا می گیرد و مردم یکپارچه در کنار یکدیگر به عبادت خداوند متعال می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان رفتارهای خوبی در جامعه نمود می یابد که از جمله آن می توان به روزه داری، رعایت بسیاری از مسائل شرعی، ترویج اقامه نماز و همچنین کمک به همنوع به ویژه یاری رساندن به ایتام و فقرا اشاره نمود.

 

همتی بیان داشت: ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن است و مردم مسلمان در هر روز از این ماه، قرآن کریم را قرائت و مطالعه می کنند.

 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: عادات و رفتارهای بسیار نیکو و پسندیده ای که در ایام ماه مبارک رمضان ترویج می یابد، جامعه را به سوی تعالی معنوی سوق می دهد و باید تلاش کنیم چنین رفتارهایی در طول دیگر ایام سال نیز نمود خوبی داشته باشد.

 

وی گفت: امیدوارم طاعات و عبادات تمامی مسلمانان به ویژه مردم مسلمان ایران اسلامی و از جمله مردم مسلمان و مومن استان هرمزگان در این ماه مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه قرآن قرآن کریم مسلمانان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع بعد از ظهر چهارشنبه طی آئینی در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس از حجت‌الاسلام والمسلمین رضا طبیب‎‌زاده مجری و کارشناس برنامه «سحرخیزان» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه فارس، تجلیل کرد.

ویژه برنامه سحرگاهی سیمای فارس در تلاش بود با برنامه‌های جذاب قرآنی، معنویت لحظات سحرگاهی را برای مخاطبان دوچندان کند.

ارتباط زنده با خبرنگاران شهرستان‌ها و مطلع کردن بینندگان از حال و هوای سحرگاهی این مناطق، ادعیه و مناجات‌خوانی، گزارش‌های مردمی و بیان احادیث و روایات در خصوص ماه مبارک رمضان از جمله بخش‌های این برنامه بود که در طول ماه مبارک رمضان به مدت ۶۰ دقیقه زنده از سیمای فارس روی آنتن می‌رفت.

کد خبر 6081362

دیگر خبرها

  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • علما نقش‌آفرینان کلیدی در تمدن نوین اسلامی و تحقق عدالت اجتماعی