Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساخت زائرسرا و جاده مواصلاتی بین استان اصفهان و لرستان در فریدونشهر، اهدای هزینه جشن روز کارگر به سیل زدگان و دیدار فرمانده نیروی مقاومت بسیج با کارگران چند شرکت و تجلیل از آنها، بسته خبرهای کوتاه غرب استان اصفهان را تشکیل می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از غرب استان اصفهان، خبرهای کوتاه فرهنگی اقتصادی از غرب استان که متن برخی خبرها، به حاشیه رانده است، در این  بسته خبر کوتاه غرب استان مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امامزاده سید محمد (ع) روستای چقا قطب گردشگری می شود

«علی ربیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فریدونشهر، از آغاز ساخت زائرسرا و مهمانسرا، غرفه‌های فرهنگی و تجاری در زمین‌های اطراف امامزاده سید محمد (ع) روستای چقا شهرستان فریدونشهر با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، ترویج گردشگری مذهبی و ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران خبر داد و بیان کرد: این پروژه که  کف سازی، سفید کاری، گچ کاری و ساخت ایوان زائر سرای امامزاده سید محمد (ع) روستای چقا برای ۷ زائر سرا در زمینی به مساحت ۱۲۰ متر مربع  و با هزینه ای بیشاز 300 میلیون ریال و با کمک های مردمی اجرا می شود و این امام زاده در ۲۳ کیلومتری شهر داران و در ۲۰ کیلومتری شهر فریدونشهر واقع شده است.

 

احداث جاده مواصلاتی  بین استانی در فریدونشهر

«محمد اسلامی» دستور احداث جاده مواصلاتی میان روستای اسلام‌آباد فریدونشهر به روستای فهره الیگودرز را با مسئولیت استان اصفهان صادر کرد و این دستور به دلیل  مکاتبه نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و نماینده الیگودرز با وزیر راه و شهرسازی صورت گرفته است.

هزینه جشن روز کارگر خوانسار به سیل زدگان اهدا شد

«عاطفه کریمی» در جلسه شورای اداری خوانسار با اشاره به اینکه جشن روز کارگر هر سال به مناسبت هفته کار و کارگر به همراه جشن ازدواج کارگری برگزار می‌شد، گفت: ستاد بزرگداشت هفته کارگر هزینه جشن روز کارگر به مناطق سیل زده اهدا کرد.

 

بازديد فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج گلپايگان از 5 خط توليد شهرستان

 سرهنگ «کریم اکبری» از 5 خط توليد  لبنيات كرانه، شيرآالات گلپايگان، پگاه، لوله گستر و پتروشيمي قائد بصير به مناسبت هفته کار وگر بازدید کرد و پای درد دل مدیران و کارگران آنها نشست.

«محمد مهدی گرجی» با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار راهکار درست برای رونق تولید است که با ایجاد تعامل سازنده با سایر بخش ها شکل می گیرد و تولید بهینه و اقتصاد پویا با حاکمیت تفكر بسيجي و سخت كوشي  حاصل می شود، افزود: صنعت لبنیات کشور سال گذشته چالش و بحرانی را در مسیر تولید با سه برابر شدن هزینه های بسته بندی تجربه کرد./

 

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مرحله کشوری سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مسجد مراسم اختتامیه مراسم افتتاحیه مشهد برنامه های ماه رمضان ماه مبارک رمضان مجلس جاده مواصلاتی غرب استان اصفهان کمک به سیل زدگان خوانسار هفته کار و کارگر فریدونشهر گلپایگان قطب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بخشدار بخش کرچمبوی بویین میاندشت در آغاز ساخت این خانه عالم گفت:خانه عالم روستای کرچ در زمینی به مساحت ۱۲۶وزیربنای ۸۵ تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
حسن بهارلو افزود:زمین بنا را بنیاد مسکن رایگان واگذار کرده وبرای ساخت آن ۱۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در مرحله نخست ۳میلیارد ریال آن تامین شده است.
روستای کرچ در ۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان و ۲۰ کیلومتری شمال غرب بویین میاندشت ودر بخش کرچمبوی شمالی واقع شده است وبیش از ۳۶۰ نفر جمعیت دارد.

دیگر خبرها

  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان