Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما در نظرسنجی سریال‌های تلویزیون به نام «دنگ و فنگ روزگار» به عنوان پربیننده‌ترین سریال رسید و مجموعه‌های تکراری همچون «علی‌البدل»، «در چشم باد» و حتی «دزد و پلیس» و «شکرستان» هم دوباره پربیننده شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرکز تحقیقات سازمان صدا وسیما در نظرسنجی از کل کشور نظرمردم را درباره سریال‌های درحال پخش رسانه ملی جویا شد که براین اساس ،بیش از 60درصد مردم بیننده حداقل یکی از سریالهای درحال پخش تلویزیون بوده‌اند و سریال «دنگ و فنگ روزگار» از شبکه یک سیما دررتبه نخست این نظرسنجی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  براساس این نظرسنجی بعد از سریال دنگ و فنگ روزگار، سریال‌‎های شرایط خاص شبکه سه و روزهای بی‌قراری 2 شبکه دو سیما در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.   نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی نشان می‌دهد که زنان با65.3درصد بیشتر از مردان با 54.2 درصد بیننده سریال‌های تلویزیونی درحال پخش از شبکه‌های مختلف سیما هستند.   براین اساس سریال‌های تکراری "درچشم باد" از شبکه چهار، "دلدادگان" و "علی‌البدل" از شبکه تماشا، "شکرستان" از شبکه آی فیلم و "دزد و پلیس" از شبکه نسیم در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم درمیان سریال‌های درحال پخش قرار گرفته‌اند.   نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا وسیما نشان می دهد که 34.9 درصد از مردم بیننده سریال‌های شبکه نمایش خانگی و 20.1 درصد هم بیننده سریال‌های شبکه‌های ماهواره‌ای هستند .   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو

قصه‌های «هیس هیچی نیس» در فضایی فانتزی تولید شده است که روایتی طنز و متفاوت از تاریخ جهان را ارائه می‌کند؛ این مجموعه از آیتم‌های مختلفی از جمله دادگاه، استعدادیابی، سراشپز، تاریخ کاغذی و … تشکیل شده که آیتم سرآشپز ترکیبی از کار رئال و عروسکی است. 

در این سریال از جمعی از بازیگران تئاتری بهره گرفته شده است که شامل ۱۵ بازیگر اصلی و ۲۰ بازیگر فرعی می‌شوند و در عین حال این بازیگران حدود ۷۰ نقش و شخصیت را در این مجموعه ایفا می‌کنند.

سریال نمایشی «هیس، هیچی نیس!» به عنوان نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره توسط سازمان سینمایی سوره به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد و کارگردانی حسین حقانی با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان ساخته شده و اثری اقتباسی از کتاب ۱۵ جلدی «سرگذشت استعمار» مهدی میرکیایی است.

این مجموعه از اول اردیبهشت ماه شنبه تا دوشنبه حوالی ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما و دوشنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه امید روانه آنتن می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»
  • ببینید | در اولین نظرسنجی «نون خ ۵» پربیننده‌ترین مجموعه نوروزی شناخته شد
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • ببینید | پخش سریال ترکیه ای از شبکه تهران
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی
  • چرا از تورم متنفریم؟