Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:52:29 GMT

۱۷۳۳ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ مصرف گذشته در جیرفت کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۲۱۳۸

۱۷۳۳ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ مصرف گذشته در جیرفت کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سلامی صبح سه شنبه به همراه رئیس اداره دامپزشکی و کارشناسان ذیربط در حاشیه بازدید از برخی سردخانه‌ها نگهداری گوشت و فروشگاه‌های عرضه مواد خام دامی اظهار داشت: صاحبان یکی از سردخانه‌های شهر جیرفت اقدام به نگهداری یک هزار و ۷۳۳ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد وارداتی (گاو و گوساله) تاریخ مصرف گذشته کرده بود که دستور ضبط آنان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامی ضمن اشاره به اهمیت سلامت سبد غذایی مردم، هشدار داد: مراکز عرضه مواد غذایی که بهداشت را رعایت نکنند مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند و برای آنها تشکیل پرونده می‌دهیم و در نهایت با نظر کارشناسان شبکه بهداشت و دامپزشکی و سایر کارشناسان ذیربط و تشخیص قاضی این مراکز پلمب می‌شوند.

وی عنوان کرد: در این رابطه افراد متخلف به دادسرا عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت احضار شده‌اند.

طرح ارتقای امنیت غذای در سال ۱۳۹۳ با هدف ایجاد امنیت غذایی و خوراکی برای شهروندان و من باب وظیفه مدعی العموم توسط دادستانی کرمان برای اولین بار در کشور راه اندازی و با رصد مستمر و بازدیدهای سر زده قضات و هیئت عالی به صورت دائم مراکز عرضه غذایی رادر سراسر شهرهای استان کرمان مورد بازدید قرار می‌دهند.

کد خبر 4610379

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین سلامی دادگستری کرمان مواد غذایی فاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    کارشناس مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت بوکان گفت: در جریان بازرسی از مراکز و اماکن سطح شهر پیرو تشدید اقدامات بهداشت محیطی توسط بازرسین بهداشت محیط، بیش از یک تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته شامل نوشیدنی های گازدار، نبات فاقد مشخصات بهداشتی، آبلیموهای دست ساز کپک زده و روغن های سوخته و غیر قابل مصرف در سطح عرضه شناسایی و غیر قابل مصرف تشخیص داده شد که نسبت به جمع آوری و معدوم کردن این اقلام  برابر مقررات اقدام شد.

 

مسگری  اظهار داشت: از عموم شهروندان   درخواست می شود از خرید مواد غذایی بدون مشخصات بهداشتی جدا خودداری نموده و هنگام خرید به مشخصاتی نظیر ( تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و شماره پروانه ساخت) توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه بهداشت ۱۹۰ و یا شماره تماس ۴۶۲۳۴۰۶۶-۰۴۴ مرکز فوریت سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بوکان اعلام تا به موقع مداخلات لازم صورت پذیرد.

 

دیگر خبرها

  • یک گردش خوشمزه در نصف‌جهان
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان