Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@15:11:45 GMT

اگر اینستاگرام‌ هک شد چکار کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۲۲۹۰

اگر اینستاگرام‌ هک شد چکار کنیم؟

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، در این باره علی اصغر زارعی - مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی - به ایسنا گفت: یکی از روش‌هایی که تا اندازه زیادی می‌تواند از هک شدن شما جلوگیری کند، فعال کردن قابلیت تأیید هویت دو مرحله‌ای است. نکته‌ای که باید بدانید این است که اگر حساب شما هک شود، هکرها حساب‌تان را به صورت دائمی حذف می کنند و احتمال پس گرفتن آن بسیار کم و گاهی غیر ممکن است و هیچ راهی هم برای بازگرداندن آن یا دسترسی به پست‌ها و استوری‌هایتان ندارید؛ مگر این که از آن‌ها نسخه پشتیبان تهیه کرده باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته او اگر هکر بعد از هک کردن صفحه شما فقط پسوردتان را عوض کرده باشد، می‌توانید برای پس گرفتن آن اقدام کنید. پس از طریق آخرین نسخه اینستاگرام وارد صفحه لاگ این شوید، Forget Password را انتخاب کنید و گزینه Need More Help را بزنید. بعد برای ارسال پیام مبنی بر هک شدن حسابتان، باید مشخصات را وارد کنید.
مراحل وارد کردن مشخصات به شرح زیر است:

Email You Signed Up With: یعنی ایمیلی که با آن حساب را ثبت کردید
Contact Email: یعنی ایمیلی که برای مکاتبات با اینستاگرام به آن دسترسی دارید. حتماً مطمئن باشید که به این حساب دسترسی دارید چون اینستاگرام جواب درخواست شما را به این ایمیل می‌فرستد؛ نوع حسابتان را باید مشخص کنید یعنی یکی از این موارد:

Company Or Brand Account: یعنی حساب شرکتی یا تجاری
Personal Account With Photos Of You: یعنی حساب شخصی با عکس‌های
شخصی
Personal Account With Out Photos Of You: یعنی حساب شخصی با عکس‌های مستعار، به این معنی که هیچ عکسی از شما در این صفحه نیست. در آخر هم با انتخاب گزینه My Account Was Hacked اطلاع می‌دهید که حسابتان هک شده است.
در کادر Any Additional Details هم می‌توانید اطلاعات تکمیلی را برای اینستاگرام ارسال کنید؛ نکته این که توضیحات و اطلاعات تکمیلی باید به زبان انگلیسی باشد. بعد از طریق گزینه Submit Request درخواستتان را برای اینستاگرام ارسال کنید.

اینستاگرام قطعاً درخواست شما را بررسی می‌کند و از طریق ایمیلی که وارد کردید، شما را از روند حساب کاربری‌تان مطلع می‌کند.

دقت کنید، بررسی دقیق درخواست شما هم ممکن خیلی کوتاه باشد و اینستاگرام سریع به درخواست شما رسیدگی کند و هم ممکن است هفته‌ها طول بکشد؛ پس صبور باشید چون راه دیگری برای پس گرفتن صفحه خود ندارید. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه ۳۰۰ هزار تومانی فروردین واریز شد

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه مرحله ۱۵۸ (فروردین ماه) به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد.   به گزارش ایسنا، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در اطلاعیه ای اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۳ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه قابل برداشت است.   پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال گذشته، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر واریز و بعد از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه -۳۰ فروردین ماه - قابل برداشت است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد
  • یارانه ۳۰۰ هزار تومانی فروردین واریز شد
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس