Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@12:37:43 GMT

اجرای طرح تنظیم بازار بر کالاهای پرمصرف ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۲۷۱۶

اجرای طرح تنظیم بازار بر کالاهای پرمصرف ماه مبارک رمضان

شاهمرادی با اعلام خبر اجرای طرح تنظیم بازار بر کالاهای پرمصرف ویژه ماه رمضان گفت: طرح ویژه نظارت بر بازار از روز (۱۰ اردیبهشت) تا (۱۷ خرداد) با هدف تنظیم بازار اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « جهانگیر شاهمرادی» در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت نظارت بر کالاهای پرمصرف ویژه ماه مبارک رمضان، گفت: طرح ویژه نظارت بر بازار از روز (10 اردیبهشت) تا (17 خرداد) با هدف تنظیم بازار اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز، افزود: به منظور حفظ آرامش بازار و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه، عرضه اقلام اساسی مانند برنج، شکر، روغن، گوشت و ... در فروشگاه های زنجیره ای و میادین وابسته به شهرداری توزیع می شود.

 

وی توضیحح داد: شهروندانی که نسبت به گرانی اقلام مصرفی ماه رمضان، عدم توزیع آن در فروشگاه ها و یا تخلف های دیگر در این خصوص شکایت دارند می توانند از سامانه 124 این گونه مطالب را مطرح کنند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان ماه مبارک رمضان مجلس مرحله کشوری خبرگزاری شبستان مسجد مشهد برنامه های ماه رمضان روزنامه کالاهای پرمصرف برنامه های ماه رمضان ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص سهمیه ویژه اقلام اساسی برای استان های مسافرپذیر

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: برای استان‌های های مسافرپذیر سهمیه ویژه‌تری از اقلام اساسی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود امراللهی با بیان اینکه برای حدود ۱۵ استان مسافرپذیر کشور سهمین اختصاصی از اقلام اساسی در نظر گرفته شده است، گفت: برای استان‌های شمالی، استان‌های جنوبی از جمله هرمزگان، بوشهر و همچنین فارس و… اقلام اساسی از جمله مرغ منجمد، شکر، آرد و نظایر اینها تأمین شده است.

وی افزود: هیچ کمبودی در استان‌های مسافرپذیر نداریم و اقلام اساسی نه تنها برای ایام عید، بلکه برای دوماه بعد نیز تأمین شده است.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه در ایامی که از تعطیلات گذشت از استان‌ها گزارشی از کمبود اقلام اساسی نداشتیم، گفت: امسال بازار آرامش خوبی داشت.

امراللهی تصریح کرد: اگر مردم با گران‌فروشی و تخلفات صنفی مواجه شدند می‌توانند به سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند و همکاران ما در ایام تعطیل در طی گشت‌های مشترک بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و مشکلی ایجاد نخواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 739567

دیگر خبرها

  • مشکلی در تامین کالاهای اساسی بازار گیلان تا پایان تعطیلات نداریم
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد
  • ۱۵ تن برنج و شکر در جزیره خارگ توزیع می‌شود
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • تخصیص سهمیه ویژه اقلام اساسی برای استان های مسافرپذیر
  • موفقیت قابل توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار فارس
  • ۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است