Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی سبزواری، رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان با بیان اینکه هیچ گونه مجوزی برای فعالیت در ماه مبارک رمضان صادر نمی‌شود و راهنمایان گردشگری ورزشی نیز نباید اقدام به ثبت نام کنند، گفت: در صورت مشاهده به طور یقین برخورد قاطع خواهد شد.

وی ادامه داد: گردشگران ورزشی کسانی هستند که انگیزه و هدف اصلی آنان مشارکت فعال یا غیر فعال در ورزش‌های رقابتی یا تفریحی یا حتی حضور در رویداد‌های ورزشی به منظور لذت بردن و تشویق نمودن ورزشکاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان با تاکید بر لزوم تحت پوشش قرار گرفتن اردو‌های گردشگری ورزشی در قالب بیمه ورزشی گفت: تمامی اعضای گروه‌های گردشگری ورزشی باید دارای بیمه ورزشی باشند و قبل از هر گونه اردوی گردشگری ورزشی، مجوز‌های لازم توسط هیات ورزش‌های همگانی استان، پس از بررسی مدارک ارایه شده صادر می‌ شود.

سبزواری افزود: هم اکنون بیش از ۵۰ راهنمای گردشگری ورزشی زیر نظر کمیته گردشگری ورزشی هیات ورزش‌های همگانی استان همدان دارای کارت فعالیت هستند.

انتهای پیام/ب

برگزاری اردو‌های گردشگری ورزشی در ماه رمضان ممنوع است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، تابستان سال ۱۴۰۲ فراخوان جشنواره از تهران ارسال و اطلاع رسانی به مراکز و گروه‌های اجرایی انجام گرفت که از این ۱۰ گروه، ۶ گروه از مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند و چهار گروه آزاد شرکت کرده‌اند.

در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران سه نمایش به عنوان کار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که مرحله کشوری در شهریورماه برگزار خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و خیابانی در گروه سنی کودک، نوجوان و ارشد حضور دارند که اکثرا از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین