Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@19:41:25 GMT

رونمایی از ۴ داروی ضدسرطان

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۲۹۲۰

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و وزیر بهداشت چهار داروی ضد سرطان در شهرک صنعتی اشتهارد رونمایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  صبح امروز با حضور نمکی وزیر بهداشت، ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و شهبازی استاندار البرز از چهار داروی ضد سرطان در شهرک صنعتی اشتهارد رونمایی شد.
این داروها به نام‌های نیوتینیب از دسته داروهای ضد نئو پلاسم،سانیتینیب،ایماتینیب و کپسیتابین است که جزو داروهای مهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دارو سرطان رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و شهباز شریف نخست وزیر پاکستان بعد از ظهر امروز دوشنبه، (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیأت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاوردها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود به نام «ایران»، رونمایی کردند.

گفتنی است؛ آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

کد خبر 6085725

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • تاکید بر تعاملات بین المللی ایران در حوزه علمی فناوری با دانشگاه‌های جهان
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • جهش تولید با حضور در بازارهای جهانی
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو