Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:58:17 GMT

اکتاویو همچنان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۲۹۷۴

اکتاویو همچنان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی است

تهران - ایرنا - سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: «مارکو اکتاویو» سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی همچنان در این سمت به کار خود ادامه می دهد تا برای رقابت های آینده آمادگی بازیکنان را ارتقاء دهد.

«داوود پرهیزگار» امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فوتبال ساحلی در رقابت های قهرمانی آسیا موفق نبود ولی اینکه بخواهیم با یک شکست سرمربی تیم را جابه جا کنیم، منطقی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال شکست هم جزء اتفاق های فوتبال است و شاید چنین شرایطی برای هر تیمی پیش بیاید.
وی گفت: وظیفه فدراسیون پیگیری برای برگزاری اردو و آنالیز تیم های ملی و کمک فنی به آنها است و اکتاویو برنامه های خود را داده تا در کمیته فنی بررسی شود و در صورت تصویب، انجام دیدارهای تدارکاتی برای تیم فوتبال ساحلی اجرایی می شود.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که مقام سوم جهان و عنوان نخست بین قاره ای را در اختیار دارد، چندی پیش در رقابت های جام ملت های آسیا 2019 که سهیمه جام جهانی نیز در آن توزیع می شد در مرحله گروهی حذف شد.
پرهیزگار با اشاره به حواشی درباره تیم ملی فوتسال و اینکه گفته شد اردوی این تیم به دلیل بی پولی لغو شد، گفت: برگزاری 3 روز اردو هزینه ای برای فدراسیون نداشت که به دلیل بی پولی لغو شود. البته هتل برای تیم ملی فوتسال در نظر گرفتیم ولی مشکلی داشت. از طرفی زمان هم برای گرفتن دوباره هتل از دست رفته بود و با سرمربی تیم ملی فوتسال صحبت کردیم تا این اردو برگزار نشود. اما اینکه می گویند به دلیل بی پولی فدراسیون، اردوی فوتسال برگزار نشد، باید گفت شیطنت رسانه ها است.
وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه در روزهای فیفا دی و شهریور ماه، انجام بازی های دوستانه برای فوتسال برنامه ریزی شده است، افزود: درحال مذاکره با چند کشور هستیم تا انجام 2 دیدار دوستانه برای تیم ملی نهایی شود. همچنین انجام رقابت های چند جانبه و دیدار های دوستانه از فروردین تا شهریور ماه که فیفا دی نداریم، برنامه ریزی شده است.
سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری دیدار دوستانه مقابل آرژانیتن تصریح کرد: مکاتبات اولیه انجام شده و تقریبا اگر اتفاقی رخ ندهد این دیدار در فروردین سال 99 در ایران برگزار می شود. البته حامیان مالی هم برای این دیدار در نظر گرفتیم تا از نظر هزینه ها مشکلی رخ ندهد و مانند دیدار با برزیل لغو نشود.
پرهیزگار با اشاره به اینکه تا پایان رقابت های جام جهانی فوتسال «سید محمد ناظم الشریعه» به کار خود ادامه می دهد، افزود: امیدوارم پس از مسابقات جهانی نیز با عملکرد خوب تیم ملی همچنان در خدمت این سرمربی باشیم.
وی در خصوص تفاوت کیفی بین تیم های لیگ برتری فوتسال و اینکه همیشه قهرمان یکی از تیم های مس سونگون یا گیتی پسند اصفهان است، گفت: دلیل اینکه این دو تیم رقابت سختی برای کسب عنوان قهرمانی دارند، تقسیم شدن بازیکنان ملی پوش بین آنها است که این موضوع سبب تقویت تیم ملی می شود. اما لیگ کمی آسیب می بیند.
وی ادامه داد: در این باره بهتر است مسئولان لیگ فوتسال نظر بدهند ولی راهکاری که به نظرم می رسد، تقسیم شدن بازیکنان ملی پوش در همه تیم های باشگاهی است تا آنها بتوانند هزینه های خود را در این رقابت ها تامین کنند.
به گزارش ایرنا، قرار بود اردوی تیم ملی فوتسال در سال 98 و اواخر فروردین ماه برگزار شود اما این اردو لغو شد. این در حالی است که تیم ملی فوتسال خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا و جام جهانی آماده می کند.
مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا 2019 به میزبانی ایران آغاز می شود و اواخر بهمن ماه نیز مرحله نهایی مسابقات که انتخابی جام جهانی 2020 محسوب می شود نیز برگزار خواهد شد.
ورزشی**9029**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال فوتبال ساحلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

بنابر روایت ایسنا، در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899294

دیگر خبرها

  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست