Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@20:10:00 GMT

دانستنی‌های وقت و ویزا و مهاجرت کشور هلند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۳۱۱۵

دانستنی‌های وقت و ویزا و مهاجرت کشور هلند

کشور هلند یکی از دیدنی ترین کشورهای قاره اروپا بوده و هر ساله مقصد مهاجرت بسیاری از افراد واقع می شود. جهت دریافت ویزای هلند ابتدا بایستی اقدام به گرفتن وقت سفارت هلند کنید با مشخص کردن وقت سفارت و مراجعه در روز معین شده فرد متقاضی بایست مدارک مربوطه را ارائه داده و به تمامی سوالات در مصاحبه صورت گرفته پاسخ صریح بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویزای کشور هلند در دو نوع، ویزای شینگن و ویزای نشنال هلند ارائه می گردد.

درخواست وقت فوری سفارت هلند

کشور هلند یکی از زیباترین کشورهای جهان بوده و با داشتن زیبایی های بسیار زیاد و منحصر به فرد هر ساله مقصد سفر و مهاجرت انبوهی از افراد سراسر جهان واقع می شود توجه داشته باشید که کشور هلند عضو اتحادیه اروپا بوده و دارای ویزای شنگن می باشد به این منظور که افرادی که خواهان ورود به خاک هلند و سفر به این کشور هستند بایستی اقدام به اخذ و دریافت ویزای هلند نمایند؛ که برای این امر ابتدا بایستی وقت سفارت هلند را تعیین و با مهیا نمودن تمامی مدارک الزامی در روز مشخص شده به سفارت خانه کشور هلند واقع در کشور مبدا ویزای مربوطه خود را دریافت کرد. به عبارت دیگر با مشخص کردن وقت سفارت کشور هلند و مراجعه به این مرکز در روز مربوطه مسئولین سفارت خانه با مشاهده مدارک متقاضی نیز مصاحبه با فرد و در آخر با مشخص شدن صلاحیت فرد جهت سفر به کشور هلند، ویزای هلند بر متقاضی صادر می گردد. در وقت تعیین شده فرد با ارائه مدارک و مورد مصاحبه واقع شدن نوبت به کارهایی از قبیل انگشت نگاری و غیره می رسد که پس از طی کردن تمامی مراحل پس از گذشت چند هفته جواب صدور ویزا و یا رد شدن تقاضای فرد به صورت ایمیل به متقاضی ارسال می گردد.

اخذ ویزای تضمینی سفارت هلند

همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره نمودیم برای سفر به کشور هلند بایستی ویزای هلند را دریافت نمود. در حالت کلی می توان گفت ویزای هلند به دو صورت ویزای شنگن هلند و ویزای نشنال هلند صادر می گردد. افراد می توانند با دریافت ویزای شنگن هلند به تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز سفر داشته باشند و در صورت دریافت ویزای نشنال هلند تنها حق ورود به خاک هلند را دارند. ویزای هلند در انواع مختلفی صادر می گردد که افراد با مشخص کردن نوع سفر خود اقدام به اخذ ویزای مربوط می کنند. در متن ذیل فهرستی از مدارک الزامی برای ارائه به سفارت خانه جهت دریافت ویزای هلند اشاره هایی کرده ایم:

-          فرم درخواست ویزا

-          ترجمه انگلیسی از تمام مدارک شناسایی

-          ارائه دعوتنامه

-          گذرنامه و کپی آن با اعتبار شش ماه

-          عکس رنگی با زمینه سفید

-          گواهی اشتغال به تحصیل

-          پرینت حساب بانکی با میزان گردش مناسب

-          بیمه مسافرتی

-          گواهی اشتغال به کار

هزینه ویزای هلند نیز از جمله موضوعاتی می باشد که برای متقاضیان جای سوال می باشد که برای جویا شدن از هزینه دقیق دریافت ویزای کشور هلند می توانید از طریق سایت سفارت خانه مشاهده نمایید.

قوانین مهاجرت به کشور هلند

هلند یکی از کشورهای مهاجرپذیر در شمال غربی قاره اروپا به شمار می آید. آب و هوای معتدل این کشور از جمله عللی می باشد که نظر و توجه بسیاری از مهاجرین را به سوی خود جلب می کند. مهاجرت به هلند از طریق روش های بسیار مختلفی صورت می پذیرد که از جمله این انواع می توان به مهاجرت از طریق خرید ملک، مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق کارآفرینی و مهاجرت از طریق تجارت اشاره نمود. افرادی که قصد مهاجرت به کشور هلند را در نظر دارند بایستی توجه داشته باشند که مهاجرت به این کشور دارای قوانین خاص خود بوده و افراد بایستی با آگاهی از این قوانین و رعایت آنها مهاجرت خود به این کشور را تقاضا کنند. افراد ایرانی از جمله پرتقاضاترین شهروندان خارجی می باشند که قصد مهاجرت و سفر به کشور هلند را در نظر دارند. برای مهاجرت به این کشور اروپایی نیاز به اخذ ویزای هلند دارید که در این خصوص دو نوع ویزا برای مهاجرین ارائه می گردد ویزای بلند مدت و ویزای کوتاه مدت. که متقاضیان با توجه به خواست و انتخاب خود یکی از این دو موارد را اخذ و دریافت خواهند کرد. هم چنین شرایط مهاجرت به کشور هلند با توجه به روش مهاجرت متفاوت خواهد بود و افراد برای راحتی در طی کردن تمامی مراحل مربوطه می توانند با مراجعه به آژانس های مربوطه و مشورت با مشاورین مجرب و متخصص در این خصوص راه های آسان و راحت اخذ ویزای مربوط و مهاجرت به این کشور اروپایی را طی کنند.

شرایط مهاجرت به هلند

برای مهاجرت به کشور هلند با توجه به نوع مهاجرت خود بایستی مدارک و اسناد الزامی و مربوط را فراهم نمایید. افرادی که خواهان اقامت بیش از 3 ماه در کشور هلند هستند بایستی اقدام به اخذ ویزای موقت و یا MVV نمایند. متقاضیان در نظر داشته باشند برای دریافت ویزای بلند مدت این کشور ابتدا بایستی پاسپورت خود را به سفارت هلند ارائه داده و پس از گذشت یک هفته ویزای موقت خود را دریافت کنند که برای این امر بایسی متقاضیان وقت قبلی در سفارت هلند برای اخذ ویزا تعیین کنند. از جمله مدارکی که برای دریافت ویزای خود برای مهاجرت به این کشور بایست ارائه داد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-          مدارک مربوط به رزرو محل اقامت

-          مدارک مربوط به تمکن مالی

-          دعوتنامه از طرف فرد مقیم در هلند

-          پاسپورت معتبر

منبع: https://safarito.net