Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

امین وند مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد : دارندگان انواع تاکسی تهران می توانند با مراجعه به سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان تهران به نشانی http://taxiclub.tehran.ir جهت دریافت لاستیک با کیفیت تولید روز به قیمت مصوب دولتی ثبت نام نمایند .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان تاکسیرانی تهران، تاکسیرانان گرامی، تاریخ و نشانی محل دریافت لاستیک را انتخاب کرده و در تاریخ اعلامی با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی ،کارت ماشین و پروانه هوشمند تاکسیرانی، لاستیک به نرخ دولتی را دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام رایگان بوده و تاکسیرانان دارای پروانه هوشمند صرفا بهای مصوب سال ١٣٩٧ را از طریق کارت بانکی هنگام دریافت لاستیک پرداخت خواهند کرد .

گفتنی است از زمان آغاز توزیع لاستیک دولتی ویژه تاکسیرانان برای اولین بار در کشور توسط سازمان تاکسیرانی تهران ، بیش از ٦٠ هزار حلقه لاستیک با کیفیت داخلی در قالب یکی از خدمات باشگاه رفاه تاکسیرانان تهران توزیع شده است .

تهران دارای نزدیک ٨٠ هزار دستگاه تاکسی با کاربری ها و خدمات متنوع می باشد .

باشگاه رفاه تاکسیرانان تهران چندی پیش توسط شهردار تهران برای ارایه خدمات رفاهی و حمایتی تاکسیرانان افتتاح و به بهره برداری رسید .

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تاکسیرانی تهران رانندگان تاکسی توزیع لاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: ­۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران بیمه نیستند که به صورت جدی برای بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت‌های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

شادی مالکی افزود: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال را بیمه تکمیلی کردیم.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره گلایه برخی شهروندان از افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نرخ کرایه در سال جدید افزایش یابد.

شادی مالکی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده کرایه‌ها بیشتر از ۴۵ درصدافزایش یافت، گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می‌کنند، فقط در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از طراحی سامانه جامع برخط در این سازمان خبر داد وگفت: رانندگان تاکسی می‌توانند زیرنظر این سامانه خدمات ارائه کنند و نظارت هوشمندی نیز برآن‌ها می‌شود که به زودی این مهم درشهر محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)