Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@17:44:34 GMT

تمجید سیدمحمود رضوی از سریال «شرایط خاص» +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۴۵۵۶

به گزارش پارس نیوز، محمود رضوی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود موفقیت سریال «شرایط خاص» را به سازندگان این مجموعه تلویزیونی تبریک گفت.

متن پست منتشر شده در صفحه اینستاگرام محمود رضوی به شرح زیر است:

سلام علیکم

سالهای اخیر سریال سازی برای سیما امری خطیر و سخت شده،

۲-۳ سالی است که دیگر برای سیما دوغ و دوشاب تفاوتی ندارد، سریال‌ها را کیلویی برآورد می‌کنند، کاری هم با کیفیت ندارند، متوهمی در روزهای اول حضور تیم جدید معاونت سیما ایده‌ی ملاک ریالی و سقف ریالی برای تولید سریالها گذاشت و معاون سیما هم به توصیه‌ی غلط او عمل کرد و شد امروز سریالهای سیما، کارهای لاغر، کم بازیگر و کم لوکیشن و کم بیننده!

این وسط برخی سریالها حکم کیمیا را دارند، تهیه کنندگان آن برای جذب مخاطب در این شرایط کمبود بودجه و نبود نقدینگی درست، تلاش کرده‌اند تا چه از نظر فیلمنامه وچه از نظر بازیگر و چه از نظر تعدد لوکیشن و … معجزاتی کرده‌اند که حداقل حقیر بعد از چندسال تجربه به این فرمول نرسیدم!

تا پیش از این سریال‌هایی همانند بانوی عمارت و لحظه‌ی گرگ و میش برای حقیر اینچنین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته قسمت آخر سریال «شرایط خاص» به تهیه کنندگی آقا سید مرتضی فاطمی از شبکه ۳ پخش شد، کاری که هم در جذب مخاطب موفق بود و هم توانست در مضمون و محتوا موفق عمل نماید.

به نوبه خودم به ایشان و همکارانشان خسته نباشید عرض می‌کنم و سپاس ویژه از مرکز بسیج سازمان برای راه اندازی این سریال در دوره‌ی قبل و ادامه این حمایت در دوره جدید.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی معاون بودجه نقدینگی بسیج سریال پارس تمجید پارس نیوز سید محمود رضوی شرایط خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید حاج علی اکبری از امیرعبداللهیان و سپاه علیه اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

 حجت الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: به سلحشوران ارتش و همه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران روز ارتش را تبریک می‌گویم و تبریک مضاعف به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به جاری شدن سیل در برخی مناطق جنوبی، بیان کرد: بارش‌های اخیر در برخی مناطق جنوبی کشور خسارت‌هایی را به بار آورد، از این رو لازم است از اقدام به موقع و فوری ستاد بحران و شخص وزیر تشکر کنیم. از مسئولان توقع داریم که با بررسی دقیق‌تر و آینده‌نگری از خسارت‌های بارش در این مناطق برای روز‌های آتی کاسته شود.

خطیب نماز جمعه تهران درباره عملیات «وعده صادق»، افزود: عملیات غرورآفرین و شگفتی‌ساز وعده صادق عملیاتی تنبیهی بود که یک پاسخ متوازن و یک واکنش حداقلی بود. این عملیات یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود و دو سیلی مبهوت کننده در یک زمان نسبتاً نزدیک انجام شد.

عملیات «وعده صادق» از نظر مقیاس در حد فتح خرمشهر بود

حاج علی اکبری با بیان اینکه باید در مورد «وعده صادق» فراوان گفته شود و این عملیات در حوزه کار‌های هنری و مستند جای کار دارد، گفت: این عملیات از جهت تاثیری که در حال مردم عزیزمان داشت از نظر مقیاس در حد فتح خرمشهر و فتح المبین و شاید در جای هم بزرگتر و حساس‌تر بود.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق یک عملیات ترکیبی چندوجهی بود که یک ضلعش تحقق سنت الهی بود، تاکید کرد: این عملیات هدایت‌های کلانی که طی این سه دهه رهبر حکیم و آینده نگر داشتند و مطالبه قاطعی است در مقابله با پاسخگویی شرارت‌های رژیم صهیونیستی در مورد کشومان شکل گرفت.

خطیب نماز جمعه تهران این عملیات را پیوند علم و صنعت، تعهد و تخصص خواند و گفت: این عملیات با همکاری نیرو‌های دفاعی، علمی و دانشگاهی انجام و دشمن صهیونیست تنبیه شد.

پیوند دیپلماسی و میدان در عملیات تنبیه‌ای ما بی‌نظیر بود

حاج علی اکبری هماهنگی بی نظیر در قوای سه گانه، نیرو‌های مسلح دولت در این عملیات تنبیه‌ای را ستودنی عنوان کرد و افزود: پیوند دیپلماسی و میدان در این عملیات بی نظیر بود. وزیر خارجه همانند یک سردار خردمند و شجاع در این میدان عمل کرد.

وی از اراده پولادین و عزم راسخ نیروی هوا فضای سپاه در این عملیات تشکر کرد و گفت: انعکاس خوب و پوشش رسانه‌ای این عملیات مطلوب بود و هماهنگی و حمایت فعال در جبهه مقاومت را شاهد بودیم. در لبنان، عراق، یمن و سوریه اقدامات خوبی انجام شد.

خطیب نماز جمعه تصریح کرد: عملیات «وعده صادق» محاسبات رژیم را به هم ریخت و از قدرت ایران رونمایی کرد و سطح بازدارندگی ما را افزایش داد و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و عملا ما را وارد میدان و منطقه جدید کرد.

حاج علی اکبری با بیان اینکه عمیات وعده صادق درواقع عملیات و جهاد ملت بود، افزود: در این عملیات، ملت ما بودند که عمل کردند. این خط شکنی‌ها ثمره مملوء مردم در میدان بود و این بازدارندگی محصول ۴۵ سال ایستادگی ملت شریف پای آرمان‌های اسلامی و آرمان قدس است.

وی با بیان اینکه اگر دشمن وارد ماجراجویی جدید شود، سیلی که خواهد خورد اصلاً قابل مقایسه با این عملیات نخواهد بود، خطاب به سران رژیم صهیونیستی تصریح کرد:کسی که در خانه شیشه‌ای زندگی می‌کند نباید سنگ پرتاب کند، اگر سنگ پرتاب کنید در هم می‌ریزید.

حفظ وحدت و یکپارچگی مردم دشمن را ناراحت می‌کند

خطیب نماز جمعه تهران اضافه کرد: دشمنان توقع داشتند در جامعه ما اختلافات معیشت و امنیت شکل بگیرد، اما مردم متحد ایستادند و این راه را با قدرت ادامه خواهند داشت. این وحدت و یکپارچگی، دشمنان ما را ناراحت کرده است به همین جهت موضوع وحدت، از کابوس موشک‌ها برای دشمنان ناراحت‌کننده‌تر است. هیچ چیزی برای امروز ما حیاتی‌تر از وحدت نیست. باید این اتحاد را در همه سطوح حفظ کنیم.

حاج علی اکبری در پایان خطبه خود موضوعاتی را در مورد عملیات «وعده صادق» به زبان عربی بیان کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تمجید حاج علی اکبری از امیرعبداللهیان و سپاه علیه اسرائیل
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما