Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@00:45:15 GMT

قاتل جوان ایذه‌ای دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۴۷۰۸

قاتل جوان ایذه‌ای دستگیر شد

سرهنگ حجت سفیدپوست روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:در جریان تیراندازی 2 نفر موتورسوار در یک انبار ضایعاتی در 30 فروردین ماه امسال یک شهروند به قتل رسید و 2 نفر مصدوم شدند.
وی با بیان اینکه این افراد هنگام تیراندازی چهره خود را پوشانده بودند افزود: پس از این حادثه عوامل انتظامی شهرستان ایذه با شناسایی مخفیگاه ضاربین در عملیاتی ضربتی قاتل و همدستان وی را دستگیر کرده و 2 قبضه اسلحه وینچستر غیرمجاز نیز از آنها کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ سفیدپوست از اعتراف بازداشت شدگان به بزه ارتکابی در تحقیقات بعمل آمده سخن گفت و تصریح کرد: قاتل به جرم خود اعتراف کرده ضمن اینکه فردی که نقشه تیراندازی را کشیده بود شب اول وقوع این حادثه دستگیر شده است.
9434/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تیراندازی جرم قتل دستگیر قاتل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در بیرجند

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. 

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان