Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@15:51:28 GMT

غذاخوری های بین راهی منعی برای فعالیت در ماه رمضان ندارند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۵۱۸۴

غذاخوری های بین راهی منعی برای فعالیت در ماه رمضان ندارند

سرهنگ احمد رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: فعالیت غذاخوری های واقع در میدان امام حسن مجتبی(ع) به سمت جاده ملایر، خارج از محدوده مریانج به سمت جاده کرمانشاه، و خارج از محدوده جورقان به سمت تهران آزاد است.
وی اضافه کرد: همچنین در تمامی هتل های سطح استان سرو غذا برای مسافران با رعایت اصول، ضوابط ، مقررات و حرمت این ماه صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس اطلاعات و امنیتی عمومی انتظامی استان همدان افزود: در عین حال برخی از غذاخوری های واقع در مسیر گنجنامه و اماکن توریستی، ترمینال ها و سطح شهر مجوز فعالیت در ماه رمضان دریافت کردند.
سرهنگ رحیمی اظهار داشت: فعالیت این مراکز پذیرایی منوط به رعایت شئونات اسلامی و استتار شیشه واحد محل فعالیت است.
وی بیان کرد: با توجه به بالا بودن شمار متقاضیان فعالیت در ماه رمضان سعی بر رعایت عدالت بین آنها بوده و هر یک از مراکز پذیرایی تایید شده توسط اماکن 10 روز از ماه رمضان فعالیت دارند.
رییس پلیس اطلاعات و امنیتی عمومی انتظامی استان همدان تاکید کرد: به منظور برقراری نظم و رعایت حرمت این ماه توصیه های لازم در زمینه نحوه فعالیت مراکز پذیرایی به اتحادیه ها داده شده است.
سرهنگ رحیمی ادامه داد: مسافرانی که در داخل چادر مسافرتی به سر می برند نباید در منظر عموم اقدام به روزه خواری کنند.
وی بیان کرد: با توجه به مصادف بودن ماه رمضان با فصل درس و امتحانات با ورود شمار زیاد مسافر مواجه نمی شویم با این وجود در صورت نیاز برای پیشگیری از بروز مشکل تعداد مراکز عرضه مواد غذایی در محل های پر ترافیک افزایش می یابد.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان همدان ترافیک ماه رمضان مسافران مواد غذایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی۹گانه نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رأی و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماندهای خشک علاوه بر اینکه باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحدهای مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087554

دیگر خبرها

  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • طرز تهیه کروسان خانگی ساده، مرحله به مرحله با تمام نکات (فیلم)