Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: جریمه‌ای برای بازیکنان و کادرفنی تیم بسکتبال در نظر نگرفتیم و طبق قراردادی که بسته‌ایم، عمل خواهیم کرد.به گزارش بلاغ،

امین معاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه گفته می‌شود شاید به دلیل نرسیدن پتروشیمی به فینال لیگ برتر جریمه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته شود، گفت: چنین موضوعی مطرح نشده است ما طبق قراردادی که داریم پول بازیکنان را پرداخت می‌کنیم و چیزی که مقرر شده است را بازیکنان دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از قراردادهای فصل قبل باقی مانده که سعی می‌کنیم آنها را پرداخت کنیم چون هنوز مدت زیادی از لیگ نگذشته است. 

وی ادامه داد: پتروشیمی باشگاه ریشه‌داری است و برای تمام سناریوها برنامه‌ریزی خواهد کرد و هر کس هم در باشگاه قرار می‌گیرد روی همین ریل راه حرکت می‌کند و هدف مشخصی دنبال می‌شود. 

* بودجه‌مان کاهش خواهد داشت و بازیکن خارجی دیگر جذب نخواهیم کرد

مدیر باشگاه پتروشیمی در مورد اینکه آیا برای فصل بعد بودجه‌تان افزایش پیدا می‌کند یا خیر، گفت: ما برای بودجه الزاماتی داریم و بودجه مصرفی‌مان نسبت به سال قبل کاهش خواهد داشت و هر کاری که بخواهیم انجام بدهیم طبق آن بودجه تصمیم می‌گیریم.

معاوی در مورد اینکه بازیکن خارجی هم خواهید گرفت یا نه، بیان داشت: دیگر نمی‌توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم. فصل قبل هم اگر یک نفر را جذب کردیم به خاطر این بود که هم می‌خواستیم به مسابقات غرب آسیا برویم هم  چند بازیکن‌مان مصدوم شده بودند البته یاری هم که جذب کردیم قیمت پایینی داشت.

* هیات مدیره در مورد عملکرد حاتمی تصمیم می‌گیرد

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد حاتمی راضی بودید و آیا او برای فصل بعد می‌ماند، گفت: هیأت مدیره باید در مورد عملکرد تیم تصمیم بگیرد. شاخص ما عملکرد افراد است. هنوز جلسه‌‌ای در این مورد برگزار نکرده‌ایم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: هرگز فعالیت‌های جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «دونگ جون» وزیر دفاع چین امروز چهارشنبه تأکید کرد که «ارتش آزادی‌بخش خلق چین هرگز فعالیت‌های جدایی‌طلبان در تایوان را تحمل نخواهد کرد.»

آن‌گونه که وزارت دفاع چین به نقل از دونگ جون منتشر کرده، وزیر دفاع چین در گفت‌وگوی تصویری با «لوید آستین» همتای آمریکایی خود تأکید کرده است که «نظامیان چین و ایالات متحده باید برای صلح و ثبات نهایت اهمیت را قائل شوند و راه‌هایی را برای همزیستی و براساس اعتماد بیابند.»

وی در ادامه گفت: ایجاد روابط بین نیروهای مسلح کشورها بر اساس برابری و احترام که غیر تقابلی خواهد بود، باعث فضای همکاری عملی و ایجاد تدریجی اعتماد متقابل می‌شود.»

وزیر دفاع چین در این گفت‌وگو همچنین تأکید کرد که مسئله تایوان هسته اصلی منافع پکن است و دراین‌باره نباید منافع چین نقض شود.

کد خبر 6080506

دیگر خبرها

  • کسری بودجه حاصل از واردات بنزین در تبصره هدفمندی یارانه های انرژی بودجه 1403
  • رتبه اعتباری اسرائیل بار دیگر کاهش یافت
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • کاهش درآمدهای مالیاتی به میزان ۸۵ همت در بخش دوم بودجه ۱۴۰۳
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • چین: هرگز فعالیت‌های جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • درویش: با اوسمار مذاکره کردیم/ هنوز لیستی برای فصل آینده نگرفتیم
  • تجارت خارجی ۶۰.۸ میلیارد دلاری ایران با ۱۵ کشور دنیا