Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:48:07 GMT

ارزیابی اماکن پرطرفدار، ویژگی جدید نقشه گوگل

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۵۶۰۰

ارزیابی اماکن پرطرفدار، ویژگی جدید نقشه گوگل

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل به تازگی ویژگی‌های سرویس نقشه خود را با همکاری اپلیکیشن Yelp ارتقا داده است و بر جذابیت‌های نرم‌افزار خود افزوده است. گوگل مپ با وجود سادگی درون برنامه‌ای خود در چند سال گذشته موفق شده است قدرتمندترین یا یکی از قوی‌ترین سرویس‌های نقشه و ناوبری در جهان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز میلیون‌ها نفر در سراسر جهان برای رسیدن به مقصد مورد  نظر خود از گوگل مپ استفاده می‌کنند.

گوگل در نسخه جدید سرویس نقشه خود بسیاری از ویژگی‌های جذاب و پرمخاطب نرم‌افزار Yelp را قرض گرفته است و قرار است به زودی خدماتی نظیر رزرو اتاق در هتل، رزرو میز در رستوران و مواردی دیگر را به Google Map اضافه کند. Yelp شرکتی چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در ایالات متحده آمریکا است. کاربران با استفاده از اپلیکیشن این شرکت می‌توانند دیدگاه‌های خود را در مورد رستوران‌ها، کافه‌ها و بسیاری از محل‌های دیگر که به آن‌ها مراجعه کرده‌اند با دیگران به اشتراک بگذارند و خدمات متنوعی را از این محل‌ها دریافت کنند.

شاید کاربران پس از بروزرسانی Google Map تغییر زیادی را در آن احساس نکنند ولی در صورت دقت بیشتر درمی‌یابند که مکان‌‌هایی مانند رستوران‌های محبوب و مورد پسند تعداد زیادی از کاربران به ویژگی‌های خاص در نقشه متمایز شده است. در گوگل مپ جدید کاربر می‌تواند پس از مراجعه به یک رستوران، آن محل را با مشخصه‌هایی نظیر قیمت‌گذاری‌ها و کیفیت و کمیت غذا مورد ارزیابی قرار دهد و نمره‌ای را برای آن محل در نظر گرفته و در Google Map ثبت کنند. حتی در صورت تمایل گوگل عکس‌های گرفته شده از سوی کاربران را در محل رستوران با دیگران به اشتراک می‌گذارد.

گوگل قابلیت رویت نام غذاهای موجود، قیمت‌ غذا‌ها و نظرات و عکس‌های کاربران را در قسمت منوی گوگل مپ قرار داده است. با توجه به جدید بودن چنین ویژگی در گوگل مپ امکان وجود باگ و یا کمبود اطلاعات در آن وجود دارد و احتمالا در آینده‌ای نزدیک و با گسترش خدمات آن، به ویژگی محبوب در گوگل مپ تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: محبوب‌ترین رستوران‌های اطراف خود را در گوگل مپ پیدا کنید

انتهای پیام/

اماکن مورد علاقه خود در گوگل مپ را مورد ارزیابی قرار دهید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)

مهم‌ترین اتفاقی که نه تنها در ایران، بلکه در جهان جستجو شد، پاسخ و حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل بود. بعد از آن، ماه رمضان و شب قدر و دعاهای این ماه بیشترین جست‌وجو را داشتند. نکته جالب اینجاست، مردمی که دعای مجیر جست‌وجو می‌کنند، مرگ «فرامرز اصلانی» خواننده هم برایشان مهم است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین
  • یک سال است که رستوران‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)
  • واتس‌اپ جذاب‌تر از همیشه
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت