Web Analytics Made Easy - Statcounter

قلهکی، گفت:همایش ضرورت طرح انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان در دانشگاه سمنان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،« مجید قلهکی» در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش ضرورت طرح انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان گفت: دراین راستا 60 عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش در دانشگاه سمنان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر علمی همایش علمی تخصصی ضرورت طرح انتقال آب از درياي خزر به استان سمنان با بیان اینکه پس از داوري، 30 مقاله برگزيده و ضمن ارائه در این همایش در مجموعه ي مقالات نیز چاپ شده است اضافه کرد:اين همايش با شش محور اصلي فرهنگ مصرف، مسائل فني، زيست­ محيطي، اجتماعي و اقتصادي، ژئوپوليتيكي ، سياسي و سرمايه گذاري ،  25 خرداد به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه، انتقال آب يكي از پيشنهادها برای كاهش آثار تنش هاي آبي، خشكسالي هاي دوره اي كوتاه مدت و بلندمدت و همچنين جلوگيري از مصرف غيربهينه آب در بخش هاي كشاورزي، شرب و صنعت است اظهار امیدواری کرد : با ارائه مقالات و سخنراني هاي علمي و فني و همچنين برگزاري ميزگرد پرسش و پاسخ در پايان همايش، بستر مناسبي براي تبادل افكار، انديشه ها و دستاوردهاي علمي پژوهشي دانشگاهيان و متخصصان كشور فراهم شود.

 

قلهکی  افزود: چگونگي انتقال آب داراي پيچيدگي هايي از جنبه هاي مختلف است که با برگزاري این همايش اجراي اين طرح از ابعاد علمي، فني و اجرائي توسط محققان و دست اندركاران شركت كننده از سراسر كشور در اين حوزه مورد بررسي قرار می گيرد.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مرحله کشوری مشهد مراسم اختتامیه مراسم افتتاحیه مجلس ماه مبارک رمضان مسجد روز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر پیرعلی صبح سه‌شنبه در همایش سنتی محیط زیست اظهار کرد: اولین همایش دانش سنتی محیط زیست ثمره‌ای برای استان چهارمحال و بختیاری و کشور است.

وی با اشاره به اینکه تعاملات خوبی با سازمان محیط زیست شده است تصریح کرد: تعاملاتی در سطح این دانشگاه با محیط زیست برای برپایی این همایش صورت گرفت.

پیرعلی ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد خوبی در سطح دانشگاه شهرکرد فعال است که در رابطه با حفظ محیط زیست نقش مهمی را ایفا می‌کنند، یکی از اقدامات شایسته آن‌ها پاکسازی طبیعت است.

رئیس دانشگاه شهرکرد با تاکید بر اینکه طرح‌های پژوهشی کلان در حوزه محیط زیست چهارمحال و بختیاری ارائه شده است گفت: برپایی این همایش نتیجه مذاکرات تعاملاتی است که تا کنون اتفاق افتاده است.

پیرعلی عنوان کرد: با ارائه طرح‌های پژوهشی امید است که بتوانیم کمک مؤثری در موزه‌های طبیعی در سطح کشور داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است و نباید به سمت صنعتی پیش رود، تلاش کنیم تا فرهنگ بکر محیط زیست و طبیعت برای استان باقی بماند.

پیرعلی در پایان خاطر نشان کرد: دبیرخانه دائمی این همایش باید فعال شود تا بتوانیم از نتایج آن استفاده لازم را ببریم.

کد خبر 6079637

دیگر خبرها

  • خط انتقال طرح آبرسانی به گرمسار راه اندازی شد
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • کرمان میزبان همایش بین‌المللی راه ابریشم
  • چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»