Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@13:30:51 GMT

آیا پاختاکور از بازیکن محروم مقابل پرسپولیس بهره برد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۵۶۵۰

آمار‌های اشتباه که گاهی در گزارش بازی‌های رسانه‌ای ثبت می‌شود بعد از بازی روز دوشنبه برابر پاختاکور باعث ایجاد شک و تردید‌هایی شد تا در شبکه‌های اجتماعی و افکار عمومی شاهد واکنش‌های مختلفی باشیم. بعضی هواداران این خواسته را از باشگاه داشتند تا پیگیری شود؛ چرا کوواتوف دروازه‌بان این تیم با وجود دو اخطاره بودن در بازی دوشنبه حضور داشته است، حال آنکه چنین نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، چنین آمار‌هایی عاری از خطا نیستند در حالی که ملاک عمل، گزارش‌های رسمی داوری است و در چنین سطحی از مسابقات، گزارش‌ها نزد مراجع رسمی محفوظ هستند. اخبار درج شده در سایت رسمی باشگاه هم موید این نکته است که مسائل تیم پاختاکور، حتی نقل و انتقالات این باشگاه کاملاً زیر نظر بوده است.

پیش از این بازی نه تنها درباره کوواتوف بلکه در مورد ایگور کریمتس نیز اخباریمبنی بر اینکه محروم است منتشر شده بود حال آنکه وی در این بازی‌ها یک بار دو اخطاره شده و از یک بازی نیز محروم شده بود. به این ترتیب او نمی‌توانست مجدداً دو اخطاره شده باشد. درباره دروازه‌بان پاختاکور هم باید گفت: او یک اخطار دریافت کرده است که مربوط به بازی قبلی این تیم برابر السد می‌شد و کارت زرد دیگری در گزارش‌های داوری برای وی ثبت نشده است.

با این وجود با توجه به شبهات، در نشست مدیران پیش از بازی نیز نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا بر اساس همین گزارش‌ها، محرومان از بازی را معرفی کرد. با این وجود، با توجه به مسائل مطرح شده و در احترام به خواست هواداران، موضوع را بار دیگر در ازبکستان پیگیری کردیم و نتیجه همان بود که روز گذشته نماینده کنفدراسیون اعلام کرده بود.

با تمام این اوصاف، برای اطمینان خاطر بیشتر مجدد از AFC استعلام لازم اخذ خواهد شد. البته جدای از این مطلب تردیدی نیست که پرسپولیس در این دوره از رقابت‌ها به گواه نظرات کارشناسی داوری، قربانی بزرگ اشتباهات داوری بوده است که لطمه آن به باشگاه و هواداران جبران ناپذیر خواهد بود.

البته چاره‌ای جز پذیرش این مساله وجود ندارد و از حالا باید به فکر ادامه مأموریت در لیگ برتر و جام حذفی و البته دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا باشیم. همچنین باید انرژی خود را معطوف به حمایت از بازیکنان و مربیان کنیم که باید بلافاصله آماده کارزار‌های بعدی شوند. در شرایط فعلی انسجام خانواده پرسپولیس باید بیش از هر زمانی باشد. همان عاملی که ثمره روی آوردن به آن را در همین سال‌های اخیر دیده‌ایم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پاختاکور پرسپولیس بازیکن محروم رمز یکبار مصرف بنیامین بهادری غزه ترخیص خودروهای وارداتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک ملوان بندرانزلی را مغلوب کند و با ۴۵ امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد.

رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش سپاهان در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل ۴ کارته شدن از دست داده است. باشگاه سپاهان و خود این بازیکن به این اخبار واکنش نشان دادند و اعلام کردند که این بازیکن با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ اخطاره شده و مشکلی برای همراهی این تیم مقابل پرسپولیس ندارد.

در رسانه‌ها مطرح شده بود که رضاییان در دیدار مقابل تیم‌های پرسپولیس، نساجی مازندران و هوادار کارت دریافت کرده بود و این چهارمین اخطار این بازیکن بوده است، اما با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که رضاییان در دیدار مقابل هوادار هیچ کارتی دریافت نکرده است.

گزارش ناظر بازی نشان می‌دهد که تنها میلاد زکی‌پور در دقیقه ۸۷ و محمد قربانی در دقیقه ۲+۹۰ در آن دیدار کارت دریافت کرده بودند و با این تفاسیر رضاییان هیچ مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه دوازده اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رامین رضاییان در صدر فهرست تراکتورسازی واکنش رامین رضائیان به تمدید قرارداد

دیگر خبرها

  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • عکس| واکنش رضاییان به محرومیت مقابل پرسپولیس
  • مصدوم و محروم سپاهان به سود پرسپولیس/ رضاییان محروم شد
  • ستاره پرسپولیس یک جلسه محروم شد
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم