Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:11:37 GMT

طارق همام، ورژن جدید کرار، عمادرضا و هوارمحمد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۵۷۰۰

طارق همام، ورژن جدید کرار، عمادرضا و هوارمحمد

هافبک عراقی استقلال در شرایطی از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شده که در گذشته نیز عراقی‌ها سوابق زیادی در ایجاد حاشیه برای تیم های ایرانی داشته اند.

به گزارش "ورزش‌سه"، فرهاد مجیدی بعد از تساوی استقلال مقابل الدحیل قطر و کنار رفتن از لیگ قهرمانان آسیا به انتقاد از رفتار بعضی بازیکنان تیمش پرداخت و خبر کنار گذاشتن طارق همام را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک عراقی ظاهرا قبل از بازی روز گذشته به غیبت در ترکیب اصلی اعتراض کرده بود و به همین خاطر با واکنش فرهاد مجیدی روبه رو شد. البته این اولین بار نبود که طارق همام دست به حاشیه سازی در استقلال می زد؛ او در گذشته نیز با مصاحبه علیه مدیران باشگاه و مصدومیت در یک تیم محلی عراق خبر ساز شده بود.


طارق همام اما همه را در فوتبال ایران یاد حاشیه سازی های بازیکنان عراقی در تاریخ لیگ برتر می اندازد. بازیکنانی که شاید از نظر فنی کیفیت خوبی داشتند اما معمولا در هر تیمی بوده اند برای یکبار هم که شده خبرساز شدند و جنجال درست کردند. نمونه بارز آنها کرار جاسم است که در فوتبال ایران پیراهن تیم های استقلال، تراکتورسازی و نفت آبادان را پوشید. او بارها در تمام این تیم ها علیه مدیران باشگاه مصاحبه کرد، با هم تیمی هایش درگیر شد، فوتبال ایران را با بیان جملات تحقیرآمیز در رسانه ها مسخره کرد و همین چند ماه قبل نیز در حالی که با نفت آبادان قرارداد داشت به مذاکره پنهانی و غیرقانونی با تیم الشرطه عراق پرداخت و نیم فصل نیز ایران را ترک کرد.


عمادرضا مهاجم عراقی سابق فولاد و سپاهان که توانایی بالایی در امر گلزنی داشت، 5 سال در لیگ ایران بازی کرد که در این مدت اعتراض های شدیدی به باشگاهش داشت. او چندین بار بابت نیمکت نشینی در سپاهان معترض شد و یک بار هم به مصاحبه علیه زلاتکو کرانچار پرداخت.  یکی دیگر از عراقی های بی انضباط سامال سعید بود که در فولاد خوزستان حضور داشت و غیبت های غیرموجه و عجیبش در فوتبال ایران مشهور شده بود. او حتی یکبار تمارض به مصدومیت هم کرده بود تا بتواند چند روز در تمرینات غیبت کند!


یکی دیگر از عراقی های پرحاشیه هوارملا محمد بود که هم در پرسپولیس و هم در  استقلال بازی کرد؛ او در دوران حضور در جمع سرخپوشان پایتخت در حالی که فقط 6 بازی برای این تیم انجام داده بود، بدون هماهنگی با باشگاه نیم فصل ایران را ترک کرد و هیچ کس از او خبردار نبود! او بعدها راهی استقلال شد که به تاخیر در حضور در تمرینات شهره شد و صدای پرویز مظلومی را نیز در آورد و وقتی به خاطر بدهی مالیاتی ممنوع الخروج شد، در حالی که لباس استقلال را برتن داشت از این تیم به کمیته انضباطی شکایت کرد!


عبدالوهاب ابوالهیل، بشار رسن، نور صبری، باسم عباس، خلدون ابراهیم، احمد کاظم، هیثم کاظم، علا عبدالزهرا و ... نیز سایر بازیکنان عراقی هستند که در لیگ ایران بازی کردند و گاها اتفاقات عجیبی را رقم زدند.

عماد رضا پیشکسوت عراق طارق همام کرار جاسم محمد عراق استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عماد رضا پیشکسوت عراق طارق همام کرار جاسم محمد عراق استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350

میانگین امتیازی استقلال و پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر بیشتر از 2 است اما کماکان بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ فوتبال ایران را پرسپولیس در سال 1350 گرفته است.

به گزارش طرفداری، در آن زمان پیروزی در هر بازی 2 امتیاز داشت اما اگر بخواهیم معیار امروز و دیروز را برابر کنیم، باید بگوییم کسب 13 برد و یک باخت در 14 بازی لیگ سال 1350 یعنی 39 امتیاز در 14 بازی و 92 درصد کسب امتیازات که بی نظیر و غیرقابل تکرار است.

پرسپولیس در آن سال تنها یک بار بازنده شد و همه رقبا مثل استقلال و پاس و عقاب و سپاهان را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست داد. آن ها در بازی رفت 4-1 و در بازی برگشت 2-0 استقلال را شکست دادند. در تیم پرسپولیس سال 1350 مردانی مثل هادی طاووسی، عزیز اصلی، جعفر کاشانی، بیوک و رضا وطنخواه، ابراهیم آشتیانی، کاظم رحیمی، علی پروین، داریوش مصطفوی، همایون بهزادی، فریدون معینی، صفر ایرانپاک، حسین کلانی، اسماعیل حاج رحیمی پور، اصغر ادیبی، اکبر افتخاری، ناظم گنجاپور و... بازی می کردند.

ضمنا در تاریخ لیگ ایران تنها 2 تیم فصل را بدون هیچ باختی تمام کردند. پرسپولیس سال 1352 و استقلال سال 1400 بدون حتی یک باخت در مسابقات لیگ ایران عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • فوتبال دستی با ورژن جدید (فیلم)
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • شوخی بامزه بلاگر عراقی با تشابه اسمی ایران و عراق وایرال شد+ ویدئو
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • عمق فاجعه است که این بازکین در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند