Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:57:05 GMT

وکلای «اوجالان» بعد از ۸ سال با رهبر پ ک ک دیدار کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۶۰۴۳

وکلای «اوجالان» بعد از ۸ سال با رهبر پ ک ک دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورو نیوز، «عبدالله اوجالان» رهبر حزب منحله کارگران کردستان ترکیه که دوران محکومیت حبس ابد را می‌گذراند برای اولین بار طی هشت سال اخیر با وکلای خود دیدار کرد

وکلای مدافع رهبر حزب کارگران کردستان ترکیه در حالی این خبر را اعلام کردند که بنا به گزارش‌ها این دیدار روز دوم مه (۱۲ اردیبهشت) در زندان جزیره امرالی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دو وکیل مدافع عبدالله اوجالان اظهار داشت: «این دیدار اولین ملاقات او با وکلایش از سال ۲۰۱۱ تاکنون بود و حدود یک ساعت طول کشید.»

وی افزود که تنها دو وکیل مدافع رهبر حزب کارگران کردستان ترکیه اجازه ملاقات با او را پیدا کردند. این در حالی است که چهار وکیل مدافع عبدالله اوجالان درخواست ملاقات با او را ارائه کرده بودند.

دو وکیل مدافع عبدالله اوجالان بیانیه‌ای را از طرف او قرائت کردند که در آن بر در نظر گرفته شدن حساسیت‌های ترکیه در سوریه تاکید شده است.

بنا به اعلام حزب دموکراتیک خلق‌ها حدود سه هزار زندانی ترکیه در اعتراض به شرایط حبس عبدالله اوجالان دست به اعتصاب غذا زده اند. این اعتصاب غذا در همبستگی با لیلا گوون، نماینده حزب دموکراتیک خلق‌ها صورت گرفته است. لیلا گوون از هشتم نوامبر گذشته (۱۷ آبان) در اعتراض به شرایط نگهداری عبدالله اوجالان، رهبر حزب کارگران کردستان در زندان دست به اعتصاب غذا زده است.

کد خبر 4610706 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالله اوجالان ترکیه حزب کارگران کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سردار گودرزي فرمانده مرزباني فراجا در اين ديدار با اشاره به مظلوميت شهداي مرزباني گفت: ما قدردان ايثار و فداکاري شهداء بخصوص شهداي مظلوم مرزباني و خانواده‌هاي آنان هستيم و اگر اين ايثارها نبود کشور و ارزش ها و آرمانهای انقلاب حفظ نمي‌شد.
وی افزود: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.
وي با تجليل از صبر، ايثار و فداکاري‌هاي خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقديم کردند و اين اجري بي پايان در نزد خداي متعال خواهد داشت.
 او ادامه داد : شهداء اسوه‌هاي بصيرت و ولايت‌مداري در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنيت و آرامش را بر جامعه حاکم كردند.
سید محمدمهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه ششم فروردین امسال ، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • مدافع جوان و نمایش بی نقص در وطنی
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان