Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:15:35 GMT

شبی که کمپانی، آگوئرو شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۶۰۹۰

شبی که کمپانی، آگوئرو شد

منچسترسیتی دیروز در ورزشگاه اتحاد با شوت سرکش وینسنت کمپانی در دقیقه 70 موفق شد از سد لسترسیتی عبور کرده و در یک قدمی قهرمانی در لیگ برتر قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیروز در حالی در هفته سی و هفتم لیگ برتر، یک هفته مانده به پایان فصل جاری رقابتها در ورزشگاه خانگی‌اش، اتحاد، به مصاف لستر رفت که برای بازگشت به صدر جدول و پشت سر گذاشتن لیورپول به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیتی 70 دقیقه به در بسته کوبید تا در نهایت وینسنت کمپانی، کاپیتان بلژیکی کهنه‌کار این تیم که در فصل جاری تا کنون موفق به گلزنی نشده بود پایش به گلزنی باز شده و یکی از مهم‌ترین گلهای فصل سیتی را به ثمر برساند.

شوت کمپانی از بیرون محوطه جریمه در حالی به گوشه بالای دروازه‌ کسپر اشمایکل شلیک شد که سنگربان دانمارکی به هیچ عنوان نمی‌توانست مانع از ورودش به دروازه لستر شود. شوت سهمگین کمپانی از فاصله 28 یاردی با چرخشی زیبا به سمت گوشه بالای دروازه رفت تا سیتی این بازی مهم را با پیروزی پشت سر بگذارد.

گل کمپانی اما حواشی جالبی به دنبال داشت. پپ گواردیولا سرمربی سیتی بعد از بازی گفت:" زمانی که وینسنت ژست شوت زدن به خود گرفت و به نظر می‌رسید قصد دارد از آن فاصله شوت بزند، پیش خودم گفتم وای، ای کاش آن توپ را شوت نزنی وینست. حتی همانطور که کنار خط وایساده بودم این فکرها را به زبان آوردم و گفتم نه وینسنت، شوت نزن".

کمپانی بعد از بازی گفت علاوه بر گواردیولا چند نفر از همبازی‌هایش هم از او می‌خواسته‌اند توپ را از بیرون محوطه جریمه شوت نزند و یک حمله را از تیمش نگیرد. کمپانی که البته از این اظهارنظرها ناراحت به نظر می‌رسید بعد از بازی گفت:" به خودم گفتم این همه سال زحمت نکشیده‌ام و تلاش نکرده‌ام که حالا بازیکنان جوان به من بگویند چکار بکنم یا نکنم. این بود که تصمیم خودم را گرفتم و توپ را شوت کردم. آن لحظه‌، یکی از آن لحظه‌ها بود که یک فوتبالیست باید ثابت کند برای تیمش می‌تواند تا چه حد موثر باشد".

وقتی بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، دوربین‌های تلویزیونی به تعقیب بازیکنان سیتی می‌پرداختند تا شادی بعد از پیروزی‌شان را ثبت و ضبط کنند، توجه بیننده‌های تلویزیونی به گفتگوی سرخیو آگوئرو، رکورددار گلزنی باشگاه سیتی و کمپانی جلب شد.

زمانی که آگوئرو به شوخی به کمپانی می‌گفت:" دیدی گفتم آن توپ را شوت نزن وینی!". مسلماً آگوئرو، گواردیولا و دیگر بازیکنان سیتی که در آن لحظه از کمپانی خواسته بودند از شوت کردن توپ خودداری کند، حالا از بخت خود متشکر هستند که کاپیتان کارکشته سیتی به حرف‌شان گوش نداده و تصمیم خود را اجرایی کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برناردو جبران کرد: لطفا من را عفو کنید! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، هواداران سیتی از چهارشنبه شب که در ‏ورزشگاه اتحاد مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی تسلیم شدند از ‏دست ستاره پرتغالی‌شان برناردو سیلوا عصبانی و دلخورند. ‏

رئال مادرید که از شروع بازی مقابل منچسترسیتی رو به بازی ‏کنترل‌شده و دفاعی آورده بود خیلی زود به گل رسید و موفق شد گل ‏خود را تا اواخر بازی حفظ کند اما دی‌بروینه دروازه رئال را باز کرد تا در ‏نهایت کار به پنالتی کشیده شود. ‏

وقتی مودریچ اولین پنالتی رئال را از دست داد سیتی به‌شدت امیدوار ‏شده و خودش را در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ می‌دید اما برناردو با ‏ضربه عجیب و دور از انتظار به میانه دروازه باعث شد کار دوباره به ‏تساوی کشیده شود. ضربه بعدی سیتی را هم کواچیچ از دست داد تا ‏رئال تیم گواردیولا را حذف کند. ‏

برناردو سیلوا مسلما امشب برای آشتی با هواداران سیتی انگیزه زیادی ‏داشت. تیم او در ومبلی در نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف چلسی ‏رفته بود. برناردو تا دقیقه 85 منتظر ماند تا در نهایت شانس به او رو ‏کند. روی حرکت عالی دی‌بروینه توپ به شکل ناقص توسط مدافعان ‏چلسی دفع شد تا برناردو با یک ضربه سرضرب دروازه را هدف بگیرد. ‏توپ او در میانه راه با برخورد به یک بازیکن چلسی منحرف شد ولی ‏همین انحراف کافی بود تا تور دروازه چلسی را لمس کند. ‏

برناردو سیلوا حالا امیدوار است با این گل مهم که سیتی را به فینال ‏جام حذفی و به یک قدمی اولین جام فصل رسانده باعث شود ‏هواداران او را به خاطر آن پنالتی مقابل رئال مادرید ببخشند. ‏

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با کاونتری سیتی
  • برناردو جبران کرد: لطفا من را عفو کنید! (عکس)‏
  • هری مگوایر، تنها مدافع میانی آماده منچستریونایتد برای تقابل با کاونتری سیتی
  • اعتراف ستاره سیتی: فصل خیلی سختی داریم
  • آنچلوتی: اگر نیاز باشد با 7 مدافع و دو گلر بازی می‌کنیم
  • با حذف سیتی، رئال قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود
  • حمله زخم‌خورده‌ها به جام