Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری با حضور در منطقه تهران از قسمتهای مختلف این مجموعه دیدن کرد.

 

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه تهران ، سعید محمدزاده علاوه بر بازدید از موزه صنعت نفت ، در منطقه تهران حاضر شد و ضمن نشست و گفتگو با مدیر و مسئولان به بازدید میدانی از مراکز انتقال نفت در این مجموعه پرداخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بازدید که اکبر نعمت الهی مدیر امور موزه ها نیز وی را همراهی می کرد، قاسم عرب یارمحمدی ، مدیر منطقه تهران در خصوص وضعیت، فعالیتها و توانمندی های این منطقه به عنوان یکی از بزرگترین ترمینالهای دریافت و انتقال نفت خام و فرآورده های آن و توسعه و تجهیز خطوط ، توضیحاتی را ارائه و در مورد روند و چگونگی مبادلات مواد نفتی مباحثی را تشریح کرد .

 

گفتنی است محمدزاده در مدت بازدید خود از واحدهای رسید و ارسال ، نفت اصلی ، دیسپاچینگ شرکت و کنترل مرکزی دیدن و با وظایف هر یک از این واحدها  آشنا شد .

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز «صادق ستارى فرد» معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه «على مطهرى» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى با حضور در گلزار شهداى ارومیه با آرمان‌هاى شهداى استان تجدید میثاق کرد.

بازدید از طرح‌هاى شهید سلیمانى و مجتمع ورزشى شهید رجایى، بازدید از روند اجراى طرح شنا، بازدید از مجتمع ورزشى شهید باهنر و کلنگ زنى سالن ورزشى، حضور در جلسه روسای آموزش و پرورش استان، کلنگ زنى سالن ورزشى مدرسه شهید چمران، بازدید از هنرستان امین و سالن شهید بهشتی، حضور در همایش مدیران مدارس، افتتاح زورخانه دانش آموزى و دیدار با خانواده شهید از جمله برنامه‌هاى ستارى فرد معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر یک روزه به استان آذربایجان غربى هستند.

دیگر خبرها

  • این روزها «همه راه‌ها به تهران ختم می‌شود»
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • همه راه ها به تهران ختم می شود
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیرخارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیر امور خارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • ریابکوف: غرب بداند که با یک قدرت هسته‌ای بزرگ روبروست