Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:26:00 GMT

ادامه همکاری فرهاد کاظمی با باشگاه بادران

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۶۵۵۶

ادامه همکاری فرهاد کاظمی با باشگاه بادران

فرهاد کاظمی، سرمربی تیم فوتبال بادران در فصل گذشته لیگ دسته اول هدایت این تیم را در فصل آینده هم بر عهده خواهد داشت. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرهاد کاظمی فصل گذشته را با هدایت سرخپوشان پاکدشت آغاز کرد که البته بعد از قهرمان کردن این تیم در نیم‌فصل اول، به دلیل اختلاف با مسئولان این باشگاه تصمیم به جدایی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی بعد از جدایی از سرخپوشان (سه هفته بعد از شروع مسابقات نیم‌فصل دوم) راهی بادران شد و با وجود اینکه این تیم از 12 بازی هشت مسابقه را در خارج از خانه برگزار کرد، از لحاظ امتیازگیری جزو تیم‌های بالانشین جدول در نیم‌فصل دوم بود.

براساس این گزارش، مسئولان باشگاه بادران هم بعد از مذاکراتی که با کاظمی داشتند، در نهایت با این مربی به توافق رسیدند تا همکاری طرفین در فصل جدید هم ادامه داشته باشد.

کاظمی که در سال‌های اخیر کارنامه خوبی در لیگ برتری کردن برخی تیم‌ها داشته است، حالا در بادران هم درصدد بستن یک تیم پرقدرت است تا بتواند بادران را بعد از چند سال حضور در لیگ دسته اول، این‌بار به لیگ برتر بیاورد.

باشگاه بادران: بزرگ‌ترین اشتباه ما اعتماد به پاشازاده بود!

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟

دنیله ده‌روسی که پس از نتایج ضعیف ژوزه مورینیو جانشین او در جالوروسی شد و دوباره در یک کسوت جدید به تیم محبوب خود بازگشت، در طول دوران کوتاه مدت حضورش روی نیمکت آ اس رم عملکرد درخشانی داشت و احتمال دارد امشب صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا را هم تجربه کند که این نمایش منجر به ادامه همکاری طرفین شد.

باشگاه رم که از نتایج ده‌روسی رضایت داشته و همراه با این سرمربی شرایط نسبتا خوبی در رقابت‌های سری آ ایتالیا به دست آورده و شانس حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا را دارد، تصمیم به ادامه همکاری با این سرمربی گرفت.

مدیران باشگاه رم با دنیله ده‌روسی برای ادامه همکاری پس از پایان فصل به توافق نهایی رسیده‌اند و به زودی جزئیات قرارداد جدیدشان را منتشر می‌کنند که این خبر در خروجی رسانه رسمی این باشگاه نیز اعلام شده است.

ده‌روسی در ۱۱ مسابقه سری آ ایتالیا هشت پیروزی، دو مساوی و تنها یک شکست مقابل تیم صدرنشین اینتر داشته که آمار خوبی برای او به حساب می‌آید و در حال حاضر هم تیمش با یک بازی کمتر و کسب ۵۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

تیم فوتبال رم با هدایت ده‌روسی در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا موفق به شکست فاینورد در ضربات پنالتی شد و در دور یک‌هشتم نیز پیروزی پُرگل ۴ بر صفر و شکست یک بر صفر برابر برایتون انگلیس داشت، ولی در نهایت صعود کرد.

جالوروسی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا نیز در زمین آ ث میلان موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد و امیدوار است امشب نیز امیدوار است با تدابیر ده‌روسی در مسابقه برگشت هم نمایش خوبی داشته باشد و یک قدم دیگر به فینال نزدیک شود.

ادامه همکاری باشگاه رم با ده‌روسی می‌تواند خبر خوشی هم برای سردار آزمون که اکنون حضور قرضی در جالوروسی دارد هم باشد؛ چراکه این سرمربی به ستاره ایرانی خود اعتقاد پیدا کرده و پس از حضورش در این تیم دو بار او را به ترکیب رسانده است

منبع: ورزش سه

tags # آ اس رم سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • مومنی و کاظمی قاضیان دیدارهای سرخابی‌ها
  • کاظمی داور استقلال شد/مومنی داور میهمانی پرسپولیس در آبادان
  • داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر؛ پرسپولیس به مومنی رسید، استقلال به کاظمی!
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • ۷۴۹ با مقدار معتنابهی صفر جلویش!