Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@22:56:27 GMT

مذاکره برای راه‌اندازی عمره مفرده بعد از عملیات حج

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۸۲۳۰

مذاکره برای راه‌اندازی عمره مفرده بعد از عملیات حج

اکبر رضایی درباره راه اندازی عمره مفرده در سال جاری و اخبار منتشر شده در این خصوص اظهار کرد: مذاکرات برای راه اندازی عمره مفرده بعد از حج تمتع ۱۴۴۰ انجام می‌پذیرد که امیدواریم با توافق طرفین و پذیرش شروط جمهوری اسلامی ایران این مهم انجام گیرد.

وی افزود: حمایت‌های کنسولی از عمره گزاران کشورمان و توجه به عزت، امنیت و کرامت زائران از جمله شروط اصلی ما محسوب می‌شود که در مذاکرات برای راه اندازی عمره مفرده مورد تاکید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در صورت توافق طرفین و راه اندازی عمره مفرده، اعزام‌ها از سال آینده قمری یعنی ۱۴۴۱ هجری قمری آغاز خواهد شد.

رضایی توضیح داد: امیدواریم در سال قمری بعدی، یعنی در ادامه سال ۹۸ هجری شمسی از سرگیری عمره مفرده انجام پذیرد.

وی اظهار کرد: حدود شش میلیون نفر از مردم کشورمان متقاضی عمره مفرده هستند که امیدواریم پس از توافق طرفین زمینه اعزام متقاضیان فراهم شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت عمره مفرده سازمان حج حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: تمامی طرفین خویشتن‌داری کنند/ رئیسی: به گسترش بیشتر تنش‌ها تمایل نداریم

به گزارش قدس آنلاین، کاخ کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه و «ابراهیم رئیسی» رییس جمهور ایران در پی پاسخ تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی طی عملیات «وعده صادق»، گفت‌وگویی تلفنی درباره وضعیت منطقه داشتند.

پوتین ابراز امیدواری کرد که تمامی طرفین خویشتن‌داری معقولی از خود نشان دهند و اجازه ندهند که دور جدیدی از درگیری‌ها ایجاد شود.

رییس‌جمهور ایران نیز متذکر شد که اقدام ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی طی این حمله محدود بود و تاکید کرد که تمایلی به گسترش بیشتر تنش‌ها ندارد.

ایران، شامگاه شنبه، این عملیات را علیه رژیم صهیونیستی و در پاسخ به اقدام متجاوزانه آن علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اجرا کرده و این حمله را حق مشروع خود برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه علیه منافع خود و در چارچوب منشور ۵۱ سازمان ملل دانسته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قبل از ساعت ۳ بامداد یکشنبه، سیل پهپادهای شاهد ۱۳۶ و موشک‌های بالستیک ایران را به آسمان سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد که گنبد آهنین را درگیر کردند. بسیاری از موشک‌ها از این سپر دفاعی عبور کرده و به اهداف مورد نظر برخورد کردند. هدف موشک‌های سپاه، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پوتین: تمامی طرفین خویشتن‌داری کنند/ رئیسی: به گسترش بیشتر تنش‌ها تمایل نداریم
  • چه تعداد زائر تهرانی برای عمره مفرده عازم عربستان می‌شود؟
  • آغاز ثبت نام عمره مفرده ویژه مستعدان و نخبگان دانشگاهی
  • آغاز ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان
  • سهم استان سمنان از حج مفرده امسال ۱۷۰ نفر تعیین شد
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • اعزام زائران عمره از هفتم اردیبهشت
  • سهمیه استان سمنان برای نخستین اعزام عمره چند نفر است؟
  • ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان آغاز شد/ اعزام ۲ کاروان
  • اعزام زائران به حج عمره مفرده