Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@20:36:27 GMT

دزدها گوسفندان را با چوپانشان بردند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۸۲۵۴

دزدها گوسفندان را با چوپانشان بردند

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با تلاش ماموران کلانتری12گلسار شهرستان ساوجبلاغ، سارقانی که پس از سرقت 117رأس دام از یک دامداری، اقدام به ربودن چوپان کرده بودند دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند. دزدی

سرهنگ مهدی فضلی علیشاه گفت: در پی مراجعه فردی به کلانتری 12 گلسار و اعلام شکایت مبنی بر سرقت احشام از دامداری وی در روستای نمکلان و فقدان چوپانش، با توجه به حساسیت موضوع بررسی آن در دستور کار کلانتری قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل سرقت اعزام و در تحقیقات میدانی از دامداری محرز شد که تعداد 117 رأس دام از آن جا به سرقت رفته و ازسرنوشت چوپان هم خبری نیست.

گوسفند

سرهنگ فضلی علیشاه بیان داشت: ماموران طی گشت‌زنی در اطراف دامداری، تعداد دو دستگاه خودرونیسان و پژو206 که در محل رها شده بود را  کشف و با هماهنگی‌های قضائی، خودرو ها توقیف و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این که ردی از سارقان در یکی از روستاهای اطراف شناسایی و پس از اطمینان از حضور نامبردگان، طی یک عملیات غافلگیرانه هر سه سارق دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد117راس دام کشف شد.

ساوجبلاغ

این مقام انتظامی افزود: متهمان در بازجویی‌های ماموران اعتراف کردند که با ورود به دامداری  اقدام به تهدید چوپان کرده و با بستن دست و پای وی، او را پس از انتقال به یکی از روستاهای اطراف در داخل باغی حبس کرده‌اند که بلافاصله ماموران به باغ مذکور اعزام و چوپان را در حالی که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و با دست و پای بسته حبس شده بود نجات دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ درپایان گفت: احشام کشف شده تحویل مالباخته شد و سارقان نیزجهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش و پیگیری ماموران کلانتری شهید" نواب صفوی" متهم به ۴۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در هسته مرکزی شهر مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار احمد نگهبان اظهارداشت: در پی گزارش سرقت های سریالی و ادامه دار شبانه قطعلت و محتویات خودورهای پارک شده در محدوده خیابان نواب صفوی مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی گشت زنی های هدفمند خود را با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت ها آغاز و سرانجام متهم را در حال بازکردن درب صندوق عقب یک دستگاه خودروی سواری پراید مشاهده و قبل از فرار وی را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم 33 ساله با توجه به مستندات به‌دست آمده از مخفیگاهش و تصاویر به‌دست آمده از او در تعدادی از سرقت ها به  40 فقره محتویات داخل خودروهای پارک شده در خیابان های خلوت هسته مرکزی شهر مشهد برای تامین هزینه های موادمخدر اعتراف کرد.

سردار نگهبان با اشاره به شناسایی اموال کشف شده توسط 11 مالباخته، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در ادامه از شهروندان خواست؛ موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت جدی بگیرند، اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضدسرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده از سرقت مجهز کنید، از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی اتومبیل خودداری و هنگام ترک آن دقت کنید که درها و شیشه ها کاملاً بسته باشد، هنگام ترک اتومبیل از به جای گذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه، رم و فلش، رادیو پخش، اسناد و مدارک و هر گونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می‌شود پرهیز کنید، از پارک کردن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنید.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه