Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری برنا از قزوین؛ حمید رضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی قزوین با اعلام این مطلب گفت: این مبلغ برای 300پروژه عمرانی بخش کشاورزی مصوب شده که تا کنون بیش از 207 میلیارد ریال از این اعتبارات تخصیص یافته است.

وی اظهار داشت: از مجموع مبلغ فوق 40میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، 117 میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن منطقه و کمک های فنی و اعتباری، 13.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیارد ریال از محل اعتبارات دو سوم سه درصد نفت وگاز، 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات شاخص های توسعه استان، 122.5 میلیارد ریال از محل اعتبارات ویژه استانی و 44 میلیارد ریال از سایر منابع مصوب شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات برای بخش آب وخاک مصوب شده گفت:  215 پروژه برای اجرای انتقال آب کشاورزی، لوله گذاری، احداث سربند، استخر ذخیره آب کشاورزی و مرمت و بازسازی قنوات و سایر پروژه ها در روستاها مصوب شده و مابقی پروژه ها در قالب طرحهای افزایش تولیدات زراعی، باغی، دامی، شیلات، مبارزه با آفات نباتی و  ترویج و توانمند سازی جوامع محلی و بهره برداران مصوب شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تملک دارایی جهاد کشاورزی سرمایه شاخص نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، یونس قزان افزود: این تسهیلات از محل اعتبارات داخلی و همچنین تبصره ۱۸ پرداخت شده که بستگی به طرح های توجیهی در قالب تعاونی، اشخاص حقیقی و حقوقی از بین یک میلیارد تا ۳۰۰ میلیارد ریال متفاوت بوده است.

او اضافه کرد: پارسال حدود ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ در قالب طرح های کشاورزی، صنعتی، خدماتی و صنفی و همچنین ۲۶ میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید مهاباد بیان کرد: همچنین سال گذشته از محل اعتبارات سفر رییس جمهور ۳۱ فقره تسهیلات اشتغالزایی به میزان ۱۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

قزان با بیان این که این صندوق به دنبال حمایت از شغل‌های جدید و شناسایی فرصت‌های جدید است، اضافه کرد: با همکاری ادارات و معرفی طرح های اشتغالزایی امکان پرداخت بیشتر تسهیلات اشتغالزایی به جوانان و فراهم کردن شرایط کسب و کار وجود دارد.

وی همچنین از پیگیری طرح های یک روستا، یک محصول و روستای بدون بیکار در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در قالب این طرح هم به افراد واجد شرایط پنج روستای معرفی شده از طرف بخشداری بخش مرکزی تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • موافقت مجلس با برخورداری سازمان سپند از منابع انسانی و اعتبارات مصوب سالانه
  • وصول بیش از 161 هزارمیلیارد ریال درآمد از بخش های مختلف استان یزد
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مهاباد
  • گفتمان و مشارکت مردم جزو اولویت‌های بخش کشاورزی استان قزوین است
  • اعتبارات دور دوم سفررییس جمهور به استان۸۵ هزار میلیارد ریال بود
  • اختصاص ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تملک سرمایه‌ای در سال ۱۴۰۳