Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@23:26:55 GMT

فریدون آسرایی برای شبکه 1 خواند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۹۰۲۶

«دعوت» نام ویژه‌برنامه افطار امسال شبکه یک سیماست که قرار است با رویکرد پرداختن به موضوعات و مفاهیمی چون خانواده، امید و سبک زندگی‌های خوب، مخاطبان روزه‌دار را در ساعات پایانی روزه‌داری هر روزه شان همراهی کند.

به گفته مجتبی کشاورز تهیه‌کننده این برنامه، سری جدید «دعوت» با موضوعات و مفاهیمی چون خانواده، امید و بیان زندگی‌های خوب و آسان همراه است و در آن، هر شب روایتی امیدبخش و پندآموز از یک زندگی از استودیوی برنامه برای مخاطبان بازگو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز عنوان کرد: تیتراژ شروع این برنامه تلویزیونی را فریدون آسرایی با ترانه‌ای از حسین غیاثی خوانده و تنظیم‌کننده این اثر هم بهروز صفاریان است. همچنین برای تیتراژ پایان برنامه هم یک اتفاق ویژه تدارک دیده‌ایم که امشب در نخستین قسمت برنامه از آن رونمایی خواهد شد.

از دیگر اتفاقات این برنامه، نبود مجری در آن است. در این برنامه هر روز روایت‌هایی از زندگی‌های متفاوت افراد بیان می‌شود و به جای استفاده از مجری، حجت‌الاسلام محمد برمایی در مقام کارشناس در برنامه حضور دارد و با مهمانان به گفتگو می‌نشیند.

«دعوت» تا پایان ماه مبارک رمضان، هر شب حوالی ساعت ۱۹:۲۰ روی آنتن می‌رود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان فریدون آسرایی برنامه دعوت ماه رمضان 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای ادامه کشتار رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را به شدت محکوم کرد.
 
گزارش‌ها از گورهای دسته جمعی کشف شده اخیر در مجتمع پزشکی نصر در خان یونس در جنوب نوار غزه، حاکی از آن است که صدها آواره، مجروح و بیمار و همچنین کاروان‌های پزشکی قبل از اعدام و دفن دسته جمعی در معرض انواع شکنجه و آزار قرار گرفتند.
 
سازمان همکاری اسلامی این اقدامات را جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و تروریسم سازمان یافته دولتی دانست که بر اساس قوانین کیفری بین‌المللی مستلزم تحقیق، پاسخگویی و تحریم است.
 
این سازمان همچنین تاکیدکرد که دیوان کیفری بین‌المللی باید مسئولیت خود را در این زمینه بر عهده بگیرد.
 
سازمان همکاری اسلامی، رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول عواقب جنایات و اقدامات تروریستی مستمر علیه مردم فلسطین دانست که همه ارزش‌های انسانی را نفی می‌کند و نقض آشکار قوانین بین‌المللی بشردوستانه است.
 
این سازمان در پایان باردیگر از جامعه بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت خواست جنایات جنگی رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه را متوقف کرده و حمایت بین‌المللی برای مردم فلسطین را محقق کنند.
 

دیگر خبرها

  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!
  • (ویدئو) بازداشت فردی که در هواپیمای مسافربری نماز خواند
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد