Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس حوزه قضایی بخش چهارباغ از آزادسازی ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی خبر داد.

مهدی اکبرپور، رئیس حوزه قضایی بخش چهارباغ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از آزادسازی ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی خبر داد و بیان کرد: اراضی کشاورزی به مساحت ۱۰ هکتار که در آن ۱۲ ویلا، ۱۰۳ دیوارکشی، ۱۲ استخر، ۱۰ محوطه، یک آلاچیق و دو انباری که به صورت غیرمجاز ساخته شده بود تخریب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس حوزه قضایی بخش چهارباغ خاطرنشان کرد: این ساخت و ساز‌ها که در روستای محمدآباد قوهه انجام شده بود با حضور مقام قضائی و نمایندگان سازمان‌های مربوطه آزادسازی شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: علاوه بر موارد یاد شده، یک مورد ساخت واحد تجاری بزرگ به صورت غیرمجاز بود که در قسمتی از اراضی کشاوری بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قضایی تخریب اراضی کشاورزی حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بخشدار کویرات آران وبیدگل گفت:در پی بارش شدید باران، در ۴۸ ساعت گذشته در روستای حسین آباد آران و بیدگل سه منزل مسکونی و یک باب مغازه به طور کامل تخریب شد.
رضاپور با اشاره به آسیب ۱۵۰ هکتار باغ پسته در این بخش افزود: در بخش راه‌ها نیز به جاده دو بانده آران و بیدگل به ابوزیدآباد و روستا‌های محمد آباد و باغ‌های پسته، جو و گندم روستای فخره آسیب جدی وارد شده است.
وی گفت: با کمک مردم محلی و مسوولان شهرستان گروه‌های امدادی به منطقه اعزام و با ایجاد سیل بند از ورود بیشتر آب به داخل روستا‌های بخش کویرات جلوگیری شد.
بخش کویرات با حدود ۱۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری مرکز آران و بیدگل واقع است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری بدون اغماض پیگیری می‌شود